Beantwoord

1 dag geleden een abonnement gekocht en nu op de site korting.

• 20 november 2017
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo, ik heb gister met cjp korting een abonnement genomen bij ben, maar nu zie ik dat er fikse bonus is op hetzelfde abonnement, de telefoon komt ook morgen pas.
Kan ik nogsteeds meeprofiteren van die bonus?
icon

Beste antwoord door Rox 21 november 2017, 09:12

Ai Raymondnijdam! Dat moet wel een beetje zuur voelen! Het klopt dat er sinds gister weer nieuwe super voordelige acties online zijn gegaan! Het is voor ons niet mogelijk om een al geplaatste bestelling aan te passen. Ook kunnen we niet achteraf nog een CJP actie of studentendeal toevoegen aan de order. Je kunt in dit geval het beste de bestelling annuleren bij de bezorger en een nieuwe telefoon bestellen mét de nieuwe actie!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai Raymondnijdam! Dat moet wel een beetje zuur voelen! Het klopt dat er sinds gister weer nieuwe super voordelige acties online zijn gegaan! Het is voor ons niet mogelijk om een al geplaatste bestelling aan te passen. Ook kunnen we niet achteraf nog een CJP actie of studentendeal toevoegen aan de order. Je kunt in dit geval het beste de bestelling annuleren bij de bezorger en een nieuwe telefoon bestellen mét de nieuwe actie!
ik heb de bestelling geannuleerd via AMP, alleen daar staat dat ik 2 dagen moet wachten tot een nieuwe bestelling?
moet dat? of kan in nu direct bestelling nu de actie nog geld?
Reputatie 7
Badge +7
Het duurt inderdaad 2 dagen voordat de annulering helemaal is verwerkt, gelukkig loopt de actie nog wel een poosje 😉 Als je nu meteen een nieuwe bestelling doet zal deze afgewezen worden omdat het systeem denkt dat er al een bestelling loopt.
Het duurt inderdaad 2 dagen voordat de annulering helemaal is verwerkt, gelukkig loopt de actie nog wel een poosje 😉 Als je nu meteen een nieuwe bestelling doet zal deze afgewezen worden omdat het systeem denkt dat er al een bestelling loopt.
bedankt