Beantwoord

Aanbieding upgrade, ook maandelijks opzegbaar?

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Beste Ben,
In mijn mailbox krijg ik een leuke aanbieding van jullie:

Je huidige bundel bestaat uit 2.000MB en 600 min/sms incl. 4G voor € 17,00 per maand.
Aanbieding:
6.500MB
Onbeperkt bellen
incl. 4G!
voor maar
€ 2,50 per maand
extra!

Ik overweeg hiervoor te gaan echter kan ik niets vinden over de maandelijkse opzegbaarheid. Blijft mijn abonnement dan verder hetzelfde, dus; maandelijks opzegbaar?

Ik hoor graag van je!
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 14:23

Allereerst mijn complimenten voor jouw Community naam, Rob 😃 Het is inderdaad ook een hele mooie aanbieding! Wanneer je kiest voor deze bundelwijziging dan blijft jouw abonnement inderdaad maandelijks opzegbaar. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om jouw abonnement te verlengen. Ook hierbij heb je dan de keuze uit een maandelijks abonnement of een 24 maanden abonnement maar je pakt dan wel mooi de pakketkorting van 2,50 euro per maand mee op de onbeperkte bel/sms-bundel! Dan betaal je bij een maandelijks opzegbaar abonnement 17,00 euro. #winwin
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Allereerst mijn complimenten voor jouw Community naam, Rob 😃 Het is inderdaad ook een hele mooie aanbieding! Wanneer je kiest voor deze bundelwijziging dan blijft jouw abonnement inderdaad maandelijks opzegbaar. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om jouw abonnement te verlengen. Ook hierbij heb je dan de keuze uit een maandelijks abonnement of een 24 maanden abonnement maar je pakt dan wel mooi de pakketkorting van 2,50 euro per maand mee op de onbeperkte bel/sms-bundel! Dan betaal je bij een maandelijks opzegbaar abonnement 17,00 euro. #winwin

Reageer