Beantwoord

Aanbieding wijzigen huidige bundel

• 28 juni 2018
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Beste ben medewerkers,

Via de mail heb ik een aanbieding ontvangen om mijn huidige abonnement van 1000 MB en 300 min te wijzigen.

Nu zit ik eraan te denken om het te wijzigen naar onbeperkt bellen voor 2 euro per maand meer.
Abonnement wordt dan 12 euro ipv 10 euro per maand. Klopt dit? Hier komen verder geen andere kosten (BTW oud) bij?

Verder vraag ik me af:
- blijft na wijziging mijn abonnement nog steeds per direct opzegbaar?
-waarom krijg ik nu deze aanbieding? Mijn abonnement is per 26 december 2016 ingegaan dus loopt toch nog niet af?
- optie om over te gaan naar 4G is er ook. Heb ik op dit moment 3G?
- kun je onbeperkt bellen ook gebruiken voor bellen naar het buitenland ( tegen dezelfde Nederlandse tarieven)?

Vriendelijke groeten,

M.Mur
icon

Beste antwoord door Jill 29 juni 2018, 11:38

Hi Marij en NancyM, goed dat jullie hier een bericht over sturen. Op bundelwijzigingen worden inderdaad geen pakketkortingen gegeven. Hierdoor kan een verlenging momenteel voordeliger zijn. Ik zie dat jullie beide een maandelijks opzegbaar abonnement, deze is eenvoudig te verlengen naar opnieuw een maandelijks opzegbaar abonnement tegen het goedkopere tarief.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi M.Mur,
Dit bericht en je vragen volg ik ook graag even, omdat ik met ongeveer dezelfde vragen zit. In een ander topic op dit forum heb ik net ook gereageerd op een soortgelijke vraag. Het blijkt namelijk dat als je een nieuwe abonnement afsluit of als je je abonnement verlengt, dat je dan extra pakketkorting krijgt. Je bent dan dus goedkoper uit dan de 12 euro. Als je je abonnement wijzigt, zoals je door middel van dit e-mailtje doet, krijg je die pakketkorting niet. Dat maak ik op uit de reacties van Ben. Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen verlengen en wijzigen en hoe je dan ook die korting krijgt.
Groeten, Nancy
Ha Nancy,

Bedankt dat je me hierop wijst. Ben benieuwd naar de reactie van Ben. Deze aanbieding geldt tot 1 juli, dus hoop dat ze uiterlijk morgen reageren.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marij en NancyM, goed dat jullie hier een bericht over sturen. Op bundelwijzigingen worden inderdaad geen pakketkortingen gegeven. Hierdoor kan een verlenging momenteel voordeliger zijn. Ik zie dat jullie beide een maandelijks opzegbaar abonnement, deze is eenvoudig te verlengen naar opnieuw een maandelijks opzegbaar abonnement tegen het goedkopere tarief.
Dag Jill,

Bedankt voor je reactie. Hoe kunnen we dit online afsluiten?
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we de verlenging tegen het goedkopere tarief afsluiten maar het abonnement toch maandelijks opzegbaar blijft?

Zou je mijn andere antwoorden ook nog kunnen beantwoorden?

Dank je wel!
Reputatie 5
Badge +7
Natuurlijk. Je kunt op deze link klikken. Via deze pagina kun je het abonnement verlengen. Hier kun je kiezen voor de maandelijks opzegbare variant.
Dank je wel Jill.

Dit kunnen we tot 1 juli doen ?

En kun je onbeperkt bellen ook gebruiken voor bellen naar het buitenland ( tegen dezelfde Nederlandse tarieven)?

Groeten

Marij
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marij, de actie liep tot 1 juli. Met de onbeperkt bellen bundel kun je niet vanuit Nederland gratis naar het buitenland bellen. Hier worden extra kosten voor in rekening gebracht.

Reageer