Beantwoord

Abonnement voortzetten via kortingsactie FNV lid.

• 13 december 2018
  • 3 reacties
  • 363 keer bekeken

Hallo, Ik wil graag mijn huidige abonnement bij Ben voortzetten met nummerbehoud maar met de korting die ik als FNV lid krijg. Dit zou mogelijk moeten zijn volgens de site door aan te geven dat je al een Ben abonnement hebt bij het wijzigen van het huidige abonnement. Dit heb ik via de site gedaan en moest daarvoor 0,01 Euro betalen. Heb gewijzigd van 1000 mb data naar 2000 mb data. Abonnementskosten zouden dan met de FNV korting van 7 naar 6 Euro gaan. Nu ontvang ik een bericht met overzicht van gegevens waaruit blijkt dat mijn mobielnummer wordt aangepast en dat wil ik niet. Ik had aangegeven dat ik de wijziging wil met nummerbehoud!
icon

Beste antwoord door Romy 14 december 2018, 10:36

Hi Renee. Wat leuk dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst! Omdat jij al klant bent bij mij kun je gemakkelijk jouw abonnement verlengen. In plaats van een verlenging heb jij gekozen voor een nieuwe bestelling met nummerbehoud van je Ben telefoonnummer. Wanneer je kiest voor nummerbehoud is dit altijd in combinatie met een andere provider.

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling te annuleren. Hierna kun je jouw verlenging op je vertrouwde mobiele telefoonnummer aanvragen.
Ook kun je ervoor kiezen enkel het nummerbehoud te annuleren. Je kunt dan jouw bestelling ontvangen en gaan gebruiken met een nieuw telefoonnummer. Echter wordt jouw huidige abonnement hierbij niet beëindigt. Dit kun je wel laten doen door mijn klantenservice.

Ik hoor graag wat je zou willen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Renee. Wat leuk dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst! Omdat jij al klant bent bij mij kun je gemakkelijk jouw abonnement verlengen. In plaats van een verlenging heb jij gekozen voor een nieuwe bestelling met nummerbehoud van je Ben telefoonnummer. Wanneer je kiest voor nummerbehoud is dit altijd in combinatie met een andere provider.

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling te annuleren. Hierna kun je jouw verlenging op je vertrouwde mobiele telefoonnummer aanvragen.
Ook kun je ervoor kiezen enkel het nummerbehoud te annuleren. Je kunt dan jouw bestelling ontvangen en gaan gebruiken met een nieuw telefoonnummer. Echter wordt jouw huidige abonnement hierbij niet beëindigt. Dit kun je wel laten doen door mijn klantenservice.

Ik hoor graag wat je zou willen.
Hallo Romy, dan wil ik de bestelling annuleren en wacht ik tot juni 2019 om het te verlengen.
Kun jij de annulering van de bestelling voor mij in gang zetten?
Reputatie 5
Badge +6
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de klantenservice, klopt dit?

Reageer