Beantwoord

Abonnementen voor kinderen, met korting (Vriendenvoordeel)

• 12 november 2018
  • 5 reacties
  • 397 keer bekeken

Hallo,
Ik ben zelf klant bij Ben en 1 dochter van me ook. Nu wil ik ook nog twee andere kinderen van ons toevoegen via vriendenvoordeel, maar die zijn minderjarig.
Kan ik ook alle gegevens doorgeven via de mail?
Anders moet ik toch mijn eigen emailadres meerdere keren doorgeven?
Het vriendenvoordeel bij mijn 1e dochter is destijds niet gelukt, omdat dat ook nog via CJP ging en het me te ingewikkeld was :)
Ik hoop dat dit nu wat makkelijker gaat.
Jammer dat jullie geen gezinskorting of zo hebben.
Zijn er verder nog acties voor hun, zodat ze onder de € 7,- per maand kunnen komen?
Ze zijn 12 en 15 , zonder CJP.

Alvast bedankt voor de hulp.

Illya Epping
icon

Beste antwoord door Wietske 13 november 2018, 09:11

Hoi Illya, wat leuk dat je jouw hele gezin Ben klant wil maken! Logisch dat je graag kiest voor de voordeligste optie. Het is zeker mogelijk om jouw minderjarige dochters ook Ben klant te maken via Vriendenvoordeel terwijl het abonnement bijvoorbeeld op jouw naam staat (met jouw e-mailadres). Je kunt dit regelen via www.ben.nl/vriendenvoordeel. Op dit moment hebben we qua acties de ANWB-actie (www.ben.nl/kampioen), CJP-actie (www.ben.nl/cjp) en Vriendenvoordeel (www.ben.nl/vriendenvoordeel). En daarnaast lopen op dit moment de Prijsbewust Weken waardoor je meer data krijgt voor dezelfde prijs.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Illya, wat leuk dat je ook abonnementen voor jouw kinderen bij ons hebt afgesloten! Ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten waar de bonus van vriendenvoordeel blijft. Doordat vriendenvoordeel door een partner van ons wordt uitgevoerd heb ik hier geen inzicht in. Je kunt wel een e-mail versturen naar vriendenvoordeel@ben.mgmco.nl

Voor de MB's zou je kunnen kijken naar een bundelwijziging. Je kunt dit doen via de persoonlijke Ik Ben pagina of via de Ben app.
Hallo, inmiddels heb ik de abonnementen afgesloten.
Hoe of waar kan ik de vriendenvoordeel bonus verwachten?
Ik heb nog niks op mijn rekening.
Verder heb ik nu 1000mb en 100 min, voor € 9,00 , terwijl al mijn kinderen goedkoper zitten met meer MB's.
Ik had verwacht dat ik als klant automatisch gewaarschuwd zou worden als ik meer MB's kan krijgen en zelfs voor minder geld.
Maar goed, kan ik ook gebruik maken van een korting of aanbieding? Kan ik dan makkelijk overstappen, met nummer behoud?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,

Illya Epping
Bedankt voor uw bericht!
De mail heb ik verstuurd.
Wat de MB's betreft, betaal ik dan nog meer als ik een bundel ga wijzigen...terwijl ik als ik nu een nieuw abonnement afsluit 2x zoveel MB heb voor minder geld per maand...is toch raar dat ik dus een nieuw abonnement af moet sluiten omdat de bundel anders te duur wordt??
Of zie ik dat verkeerd?
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Illya, wat leuk dat je jouw hele gezin Ben klant wil maken! Logisch dat je graag kiest voor de voordeligste optie. Het is zeker mogelijk om jouw minderjarige dochters ook Ben klant te maken via Vriendenvoordeel terwijl het abonnement bijvoorbeeld op jouw naam staat (met jouw e-mailadres). Je kunt dit regelen via www.ben.nl/vriendenvoordeel. Op dit moment hebben we qua acties de ANWB-actie (www.ben.nl/kampioen), CJP-actie (www.ben.nl/cjp) en Vriendenvoordeel (www.ben.nl/vriendenvoordeel). En daarnaast lopen op dit moment de Prijsbewust Weken waardoor je meer data krijgt voor dezelfde prijs.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Voor een bundelwijziging hoef je niet over te stappen. Je maakt hierbij gebruik van de huidige prijslijst van Ben zodat ook jij gebruik kan maken van gunstige acties. We informeren je niet omdat dit niet mag. Wij mogen, sinds de nieuwe privacy wetgeving van start is gegaan, jouw gegevens niet gebruiken voor reclame doeleinden. Sorry hiervoor. Mocht je jouw bundel willen wijzigen kun je dit gemakkelijk zelf doen in jouw persoonlijke ik-Ben omgeving.

Reageer