Beantwoord

Actie bundel voordelig wijzigen

• 26 juni 2018
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Via de mail een actie ontvangen van BEN dat ik voor weinig geld mijn bundel kan wijzigen. Wat zijn de voorwaarden hiervan mbt duur contract? Zit ik er dan weer 2 jaar aan vast of tot wanneer mijn huidige abonnement afloopt? Wel slecht dat dit niet duidelijk bij de info staat!
icon

Beste antwoord door Jill 27 juni 2018, 11:02

Hi dankerspieter, als je gebruik maakt van de actie dan blijft de duur van jouw contract gewoon hetzelfde. Ik zal doorgeven dat dit niet duidelijk in de mail staat.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi dankerspieter, als je gebruik maakt van de actie dan blijft de duur van jouw contract gewoon hetzelfde. Ik zal doorgeven dat dit niet duidelijk in de mail staat.
Ik zou hier ook graag gebruik van willen maken (1500mb / 300 min voor €0,50 extra) maar heb deze aanbieding niet ontvangen.
Mijn vrouw heeft ook een abonnement bij jullie en die heeft de actie wel gekregen. Waarom wordt er onderscheid gemaakt?
Reputatie 5
Badge +12
Ik zou hier ook graag gebruik van willen maken (1500mb / 300 min voor €0,50 extra) maar heb deze aanbieding niet ontvangen.
Mijn vrouw heeft ook een abonnement bij jullie en die heeft de actie wel gekregen. Waarom wordt er onderscheid gemaakt?

Hoi Chris, ik heb voor je nagekeken wat de mogelijkheden zijn en heb eigenlijk nog beter nieuws voor jou! Je kunt namelijk jouw bundels wijzigen naar 300 min/sms, 1500 MB en 4G voor 50 cent minder 😃 Je betaalt dan 9,50 euro per maand. Je kunt jouw bundels na inloggen wijzigen via https://www.ben.nl/ikben/abonnement.
Hoi Wietske,

Bedankt voor je bericht. Heb mijn bundel meteen aangepast :)

Groet,
Chris
Reputatie 5
Badge +7
Helemaal super, Chris! Ik wens je een fijne dag.

Reageer