Beantwoord

Bundelwijziging

• 13 juni 2018
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste Ben.

Ik heb op mijn andere telefoonnummer [Edit] een aanbieding gekregen om mijn bundel aan te passen voor 2euro meer 3500MB en 300min en 1000 sms.
Voor dat nummer heb ik deze wijziging niet nodig. Ik zou wel graag gebruik willen maken van deze aanbieding voor dit telefoonnummer [Edit].
Behoord dit tot de mogelijkheden. Aangezien ik voor dit nummer geen aanbieding heb gehad.

Met vriendelijke groet;
Richard Hitman.
icon

Beste antwoord door Wietske 13 juni 2018, 20:43

Hoi hitman.r0,

Begrijpelijk dat je ook graag voor het andere telefoonnummer gebruik wil maken van deze mooie aanbieding. Het is natuurlijk altijd leuk om geld te besparen op je abonnement 😃 Ik heb het een en ander voor je nagekeken en zie dat je ook voor het ene telefoonnummer een aanbieding van ons hebt ontvangen. Op 23 mei hebben we hierover een e-mail gestuurd. Zo kan je voor beide abonnementen genieten van meer data en belminuten! Ik heb overigens wel jouw telefoonnummers verwijderd uit dit topic zodat deze gegevens niet voor iedereen zichtbaar zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi hitman.r0,

Begrijpelijk dat je ook graag voor het andere telefoonnummer gebruik wil maken van deze mooie aanbieding. Het is natuurlijk altijd leuk om geld te besparen op je abonnement 😃 Ik heb het een en ander voor je nagekeken en zie dat je ook voor het ene telefoonnummer een aanbieding van ons hebt ontvangen. Op 23 mei hebben we hierover een e-mail gestuurd. Zo kan je voor beide abonnementen genieten van meer data en belminuten! Ik heb overigens wel jouw telefoonnummers verwijderd uit dit topic zodat deze gegevens niet voor iedereen zichtbaar zijn.
Ik heb deze email per ongeluk verwijderd en kan hem niet meer terug vinden. Zou u mij deze email nogmaals toe kunne sturen met de link
Met vriendelijke groet,
Richard Hitman
Reputatie 5
Badge +7
Hi Richard, ik kan de mail helaas niet opnieuw naar je versturen. Wat ik wel kan doen is het verzoek om de bundel aan te passen doorsturen naar desbetreffende afdeling. Ik hoor graag of ik dit voor je kan doen.
Dit mag je doen. Alleen ga ik accoord met de wijziging als het tegen die aanbieding is.
Ik zou dan graag met mijn andere nummer eindigend op 347 gebruik maken van deze aanbieding om voor 2 euro extra 3500MB en 300min en 1000 sms te ontvangen. Dus dan wordt het termijn bedrag 12 euro tot eind contract.
Ik hoor graag van u of dit is gelukt?
Met vriendelijke groet,
Richard Hitman
Reputatie 5
Badge +12
Yes, ik heb het verzoek ingediend om voor het het tweede telefoonnummer, wat eindigt op 347, jouw bundels te wijzigen. Je ontvangt binnen maximaal vijf werkdagen een e-mail hierover.

Reageer