Beantwoord

Cadeaubundel 500 MB werkt niet

• 20 mei 2018
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

De 500MB die als cadeau aangekondigd werd (en t/m 20 mei te gebruiken zou zijn) lijkt niet te werken. Vandaag mijn normale bundel opgebruikt, maar kon daarna niet meer internetten en moest een extra bundel aanschaffen... Is er iets misgegaan?
icon

Beste antwoord door Angelique 22 mei 2018, 13:04

Hoi hiske.feenstra, helaas hebben een aantal onze Ben klanten aangegeven dat de gratis 500MB op 20 mei niet meer werkte (waaronder jij), terwijl dit wel de bedoeling was. Sorry hiervoor! Om het goed te maken zou ik je graag een MB bundel van 200MB willen aanbieden. Momenteel zie ik dat je al een lopende MB extra bundel hebt. De kosten van deze bundel zal ik voor eigen rekening nemen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi hiske.feenstra, helaas hebben een aantal onze Ben klanten aangegeven dat de gratis 500MB op 20 mei niet meer werkte (waaronder jij), terwijl dit wel de bedoeling was. Sorry hiervoor! Om het goed te maken zou ik je graag een MB bundel van 200MB willen aanbieden. Momenteel zie ik dat je al een lopende MB extra bundel hebt. De kosten van deze bundel zal ik voor eigen rekening nemen!
Nog bedankt voor de reactie. Hoe/wanneer worden de kosten van de al aangeschafte MB Extra bundel vergoed?
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Angelique! De kosten voor de MB bundel van 2,50 euro zijn verrekend op de factuur van de maand mei, welke je in juni hebt ontvangen. Deze factuur heeft het factuurnummer 908015882059.
Bedankt voor de uitleg. Ik had mijn facturen al gecheckt, maar de kosten zijn niet verrekend, zie bijlage.

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Hiske, wanneer je de factuur opent dan zie je dat er een MB Extra bundel van 200 MB ter waarde van 2,50 euro is aangevraagd. Deze 2,50 euro is echter ook direct weer vergoed. Dit is inderdaad de reden dat jouw factuur niet hoger is uitgevallen.

Reageer