Beantwoord

Deal mediamarkt

• 9 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Hallo,
Ik heb gisteren bij mediamarkt een Huawei p20 lite gekocht. Hierbij was een aanbieding dat als ik mijn ben abonnement verlengde ik hier korting op kreeg. Dit heb ik dus gedaan. Echter krijg ik nu een mail om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn nieuwe telefoon. Deze heb ik dus al bij de mediamarkt gehaald. Er gaat hier dus iets mis. Kunnen jullie dit herstellen zodat ook mijn nieuwe abonnement ingaat en ik niet nog een nieuwe mobiel krijg? Het gaat om ordernummer 334463405.
Groetjes Iris
icon

Beste antwoord door Jill 10 augustus 2018, 09:45

Hi Iris, wat leuk dat je een verlenging hebt gedaan via de Mediamarkt. Je kunt de bestelling die via onze webshop is gedaan annuleren via de e-mail die je van onze koerier AMP hebt gekregen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Iris, wat leuk dat je een verlenging hebt gedaan via de Mediamarkt. Je kunt de bestelling die via onze webshop is gedaan annuleren via de e-mail die je van onze koerier AMP hebt gekregen.
Maar annuleer ik hiermee niet mijn hele nieuwe abonnement? Dit is namelijk via de site door mediamarkt afgesloten
Reputatie 5
Badge +7
Is het door Mediamarkt via onze website afgesloten?
Ze hadden het eerst via hun systeem gedaan. Toen ging dit mis en hebben zij via hun account op de site het besteld.
Reputatie 5
Badge +7
Hmm, zou je contact op willen nemen met Media Markt? Zij hebben de verlenging niet goed verwerkt. Want als wij de verlenging met toestel voor je annuleren dan vervalt de gehele verlening. Zij hadden jouw de telefoon niet moeten meegeven als ze de verlenging via onze website hebben gedaan.

Reageer