Beantwoord

email gekregen, klantenservice Ben weet hier niets van

• 20 juni 2018
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb vandaag een mail gekregen van Ben met aanbiedingen, per abuis heb de mail bevestigt met aanbod nummer 1 bevesigd, vervolgens krijg ik onderstaande mail. Ik heb net klantenservice gebeld en deze weten er niets vanaf? Mijn bundel is niet gewijzigd.
Naar mijn idee is het een mail van Ben, maar volgens de klantenservice is dit niet zo.
Weten jullie of deze mail van Ben is of dat er iets anders aan de hand is?

Hallo Caroline,

Slim van je om je bundel nu voordelig te wijzigen!
Zo kun je nog meer bellen/internetten zonder je zorgen te maken over hoge buiten de bundel kosten.

Je hebt je bundels gewijzigd naar 0MB en 500 belminuten . Je betaalt voor je abonnement nu € per maand.

Wanneer gaat mijn bundelwijziging in?
  • Is het volume van al je nieuwe bundels gelijk aan of groter dan je huidige bundels, dan gaat de wijziging binnen 5 werkdagen in. Dit geldt ook als je 4G en/of een sms-bundel aanzet als onderdeel van je abonnementswijziging. Je ontvangt het volledige volume van je nieuwe bundel minus de MB’s en/of minuten die je al hebt verbruikt in die maand. Je betaalt alleen naar verhouding voor je nieuwe bundel.
  • Is het volume van (een van) je nieuwe bundels kleiner dan je huidige bundel, dan gaan al je nieuwe bundels in op de eerste dag van de volgende maand. Dit geldt ook als je 4G en/of sms-bundel uitzet als onderdeel van je abonnementswijziging.
  • Let op! Neem je onbeperkt bellen & sms en had je een 1000 SMS bundel, dan stoppen we deze bundel automatisch omdat je daar niets meer aan hebt. Je nieuwe bundels gaan binnen 5 werkdagen in.
Beste lezer,

Ik heb deze bevestiging gekregen maar er staat geen bedrag in dat ik moet gaan betalen in deze mail.
Wat is het bedrag?

Caroline Out

Vervolgens krijg ik een mail:

Beste klant,

Hartelijk dank voor je e-mail!
Dit e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het verzenden van e-mails.

Heb je een vraag dan kun je de meestgestelde vragen op deze pagina terugvinden: https://www.ben.nl/klantenservice
Wil je contact met een van mijn medewerkers dan kan dat via
Telefoon: 0900 - 040 1405 (35 ct per gesprek) ma- vr 9:00 - 17:00
Twitter: @benmobiel www.twitter.com/benmobiel
Facebook: www.facebook.com/groetenvanben

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd.

Fijne dag!

Groeten van Ben
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
icon

Beste antwoord door Wietske 20 juni 2018, 15:26

Ik begrijp dat er vragen ontstaan wanneer je hoort dat er niets bekend is over de verstuurde e-mail Caroline! Ik leg het je graag uit. Bovenstaande e-mail is inderdaad van ons afkomstig. In de eerder verstuurde e-mail van 19 juni met het aanbod voor een bundelwijziging hebben we het verkeerde tarief gecommuniceerd bij Aanbod 1. We zullen vanmiddag een nieuwe e-mail sturen met het juiste tarief zodat je alsnog het juiste aanbod kan selecteren. Sorry voor het ongemak! Mocht je voor de bundelwijziging hebben gekozen dan hoor ik het graag van je zodat ik kan nakijken of alles juist is verwerkt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat er vragen ontstaan wanneer je hoort dat er niets bekend is over de verstuurde e-mail Caroline! Ik leg het je graag uit. Bovenstaande e-mail is inderdaad van ons afkomstig. In de eerder verstuurde e-mail van 19 juni met het aanbod voor een bundelwijziging hebben we het verkeerde tarief gecommuniceerd bij Aanbod 1. We zullen vanmiddag een nieuwe e-mail sturen met het juiste tarief zodat je alsnog het juiste aanbod kan selecteren. Sorry voor het ongemak! Mocht je voor de bundelwijziging hebben gekozen dan hoor ik het graag van je zodat ik kan nakijken of alles juist is verwerkt.
Beste Wietske,

Bedankt voor je mail. Wil jij a.u.b. de dingen goed regelen voor mij.
Ik ervaar Ben als een uiters onbetrouwbaar bedrijf ondertussen (de klantenservice).
Ik dacht dat alles goed was, er was mij door de klantenservice eerder bevestigd dat alles bij het oude zou blijven, 100 min. voor 4 euro.
Ik heb in de nieuwe mail niet bevestigd dat ik een bundelwijziging zou willen, tot mijn verbazing krijg ik echter vandaag een mail dat mijn bundel gewijzigd zou zijn naar 7,50 euro. Ik heb deze bundelwijziging niet aangevraagd, Ben heeft mijn bundel uitzichzelf gewijzigd. Gaat per vandaag in.
Ik heb net de klantenservice aan de lijn gehad, kan niet per direct teruggedraaid worden, ik krijg een compensatie tot het eind van de maand, en dan moet ik maar weer bellen op 1 juli, hoe het verhaal er voor mij dan zou uitzien wist de klantenservice medewerker niet te vertellen en ze kon dus ook niet regelen dat de dingen bij het oude zou blijven, wellicht had ik wel een opzegtermijn, ongelofeleijk vaag vind ik het allemaal. Ik heb deze fout niet gemaakt maar ik heb nu wel allemaal gedoe en span me steeds in om de dingen in goede banen te leiden. Kun jij voor mij regelen dat het per vandaag teruggedraaid word naar 100 minuten voor 4 euro. Ik vind dat ik geen actie moet ondernemen, maar dat Ben verantwoordelijk is voor fouten die Ben maakt. Ik ben al jarenlang klant maar tevreden ben ik niet meer. Ik vind het onacceptabel hoe het allemaal gaat.

Met vriendelijke groet,

Caroline Out
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Caroline, wij hebben elkaar inmiddels ook gesproken in dit topic. Ik zie dat jij daar inmiddels een nieuwe reactie hebt geplaatst. Ik zal hier later op terugkomen.
Beste Wietske,

Ik zou het ook opprijsstellen gebeld te worden.

Met vriendelijke groet,

Caroline
Reputatie 5
Badge +12
Om het overzichtelijk te houden stel ik voor om de berichten in één topic te plaatsen. Mijn reactie staat inmiddels in het andere topic. Eventueel kunnen we hierover morgen telefonisch contact hebben.

Reageer