Beantwoord

Gratis 500 mb, verbruik gaat van mijn eigen bundel af

• 15 mei 2018
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Vanmorgen de belstatus bekeken ,maar de mb s die ik vanmorgen gebruikt heb (300mb ) zijn vanmijn bundel afgeschreven. Hoe kan dit ? De gratis mb s zouden toch eerder opgemaakt worden .
icon

Beste antwoord door Rox 15 mei 2018, 14:02

Dat is heel vreemd, en zeker niet de bedoeling j.hendriks28! De data zou eerst van de cadeau bundel af moeten gaan anders heb je er immers niks aan! Ik zie dat jij je momenteel niet in Nederland bevind, het kan zijn dat het verbruik van vandaag nog niet door het gast netwerk waar jij gebruik van maakt aan ons is doorgegeven en dat de verlaging in de belstatus die jij vandaag heb gezien verbruik van een andere dag is. Gastnetwerken kunnen er namelijk tot een week lang over doen om verbruik aan ons door te geven.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik melding doorgezet naar een achterliggende collega zodat ze dit toch even kunnen nakijken en meteen kunnen herstellen als het inderdaad mis gaat zodat ook jij alles uit je extra bundel kunt halen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat is heel vreemd, en zeker niet de bedoeling j.hendriks28! De data zou eerst van de cadeau bundel af moeten gaan anders heb je er immers niks aan! Ik zie dat jij je momenteel niet in Nederland bevind, het kan zijn dat het verbruik van vandaag nog niet door het gast netwerk waar jij gebruik van maakt aan ons is doorgegeven en dat de verlaging in de belstatus die jij vandaag heb gezien verbruik van een andere dag is. Gastnetwerken kunnen er namelijk tot een week lang over doen om verbruik aan ons door te geven.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik melding doorgezet naar een achterliggende collega zodat ze dit toch even kunnen nakijken en meteen kunnen herstellen als het inderdaad mis gaat zodat ook jij alles uit je extra bundel kunt halen!
Hoi Rox , ik krijg een sms met detekst dat ik een extra data bundel van 1000 mb besteld heb .
Ik heb GEEN extra data bundel besteld
Volgens mij gaat het niet erg goed bij de administratie van Ben.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen j.hendriks28, er is gister avond na onderzoek gebleken dat de 500 MB cadeau bundel niet werkt in het buitenland, niet erg handig! Mijn collega heeft jou gister om 17:51 een email gestuurd met meer informatie hierover:

Hallo ,

Dit jaar is het netwerk van T-Mobile, waar ik ook gebruik van maak, voor de 3e keer op rij als beste netwerk van Nederland uit de test gekomen!

En dit wilde ik graag met jou vieren, daarom kreeg jij 500 MB cadeau van mij. Helaas gaf jij aan dat je deze niet kan gebruiken. Daarom heb ik voor jou gratis 1000 MB Extra toegevoegd, deze kan je de hele maand gebruiken, ook in het buitenland.

Ik wens je een fijne dag toe!

Om te zorgen dat ook jij met ons kan meevieren dat wij gebruik maken van het best geteste netwerk van Nederland heb jij voor de maand mei een gratis MB extra bundel van ons ontvangen 😃
Nu Ben ik weer helemaal blij.Bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan! Heel veel plezier met de bundel 😃

Reageer