Beantwoord

Hoe volg ik de status van de beloning voor vriendenvoordeel?

• 10 januari 2018
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Nadat mijn man een contract had afgesloten bij Ben kreeg hij een link voor vriendenvoordeel. Die heeft hij naar mij verstuurd. Toen ik er over nadacht, heb ik bedacht dat het wel interessant zou zijn en heb ik me via de link aangemeld. Maar dat vriendenvoordeel heb ik dus nooit gezien ergens....hoelang moet je daar op wachten?

Groet vliegmiepje
icon

Beste antwoord door Angelique 10 januari 2018, 08:49

Geen probleem! De pagina heb ik voor je opgezocht. Door hier te klikken kun je inloggen, of een account aanmaken voor de pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Vliegmiepje, leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de Ben vriendenvoordeel 😃 Alles over de status van vriendenvoordeel lees je door hier te klikken.
Nou ik heb dus geen idee waar ik die promotiepagina kan vinden.
Reputatie 6
Badge +8
Geen probleem! De pagina heb ik voor je opgezocht. Door hier te klikken kun je inloggen, of een account aanmaken voor de pagina.
Dank je, ik heb het gevonden. En het is goedgekeurd. Ik weet alleen niet hoe ik een rekeningnummer daar invul.
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je het hebt gevonden! Helaas kan ik je inhoudelijk niet informeren over hoe je gegevens kunt aanpassen en/of doorgeven. Voor alle vragen die je daarover hebt wil ik je verwijzen naar het mailadres van onze partner: info@membergetmember.co

Reageer