Beantwoord

Hoe werkt vriendenvoordeel?

• 10 maart 2017
  • 9 reacties
  • 357 keer bekeken

Hoi, ik heb vorige week voor mijn ouders een Ben-simonly-contract afgesloten. Hoe kan ik het vriendenvoordeel krijgen?
icon

Beste antwoord door Angelique 13 maart 2017, 10:09

Hoi Martin, allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'Abonnement en contract'.

Leuk dat je deze vraag stelt via het forum. Vriendenvoordeel is aan te vragen via deze link. Ben geeft jou tot €33 om te delen met je vrienden of familie als ze een bestelling plaatsen 🙂 Alle informatie over de voorwaarden is via deze link te vinden. Bij vragen over je account, promotiepagina of beloningen kun je een e-mail sturen naar info@membergetmember.co

Meer informatie over de Ben vriendenvoordeel is te vinden in dit topic.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Martin, wat leuk dat jouw ouders op aanraden van jou ook klant zijn geworden! Hebben zij dit abonnement via de Vriendenvoordeel link afgesloten?

Groetjes, Jolijn
Nee, dat ging niet, omdat ik bij hun was
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Martin, allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp 'Abonnement en contract'.

Leuk dat je deze vraag stelt via het forum. Vriendenvoordeel is aan te vragen via deze link. Ben geeft jou tot €33 om te delen met je vrienden of familie als ze een bestelling plaatsen 🙂 Alle informatie over de voorwaarden is via deze link te vinden. Bij vragen over je account, promotiepagina of beloningen kun je een e-mail sturen naar info@membergetmember.co

Meer informatie over de Ben vriendenvoordeel is te vinden in dit topic.
Beste Angelique,
dit is niet het antwoord waarop ik wachtte.
Ik kon bij mijn ouders niet bij mijn eigen ben-account en heb dus hun abonnenment al aangevraagd. Hoe kan ik nu nog het vriendenvoiordeel krijgen?
Reputatie 6
Badge +8
Beste Angelique,
dit is niet het antwoord waarop ik wachtte.
Ik kon bij mijn ouders niet bij mijn eigen ben-account en heb dus hun abonnenment al aangevraagd. Hoe kan ik nu nog het vriendenvoiordeel krijgen?

Hoi Martin, helaas is het niet meer mogelijk om achteraf vriendenvoordeel aan te vragen..
Hallo,

Ik heb een vraagje over vrienden voordeel.
Ik ben heb zelf een abonnment lopen bij ben alleen nu wil mijn moeder ook een abonnement is het mogelijk dat zij onder mijn naam de abonnement krijgt en via mijn rekening geldt dan het vriendenvoordeel ook?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo,

Ik heb een vraagje over vrienden voordeel.
Ik ben heb zelf een abonnment lopen bij ben alleen nu wil mijn moeder ook een abonnement is het mogelijk dat zij onder mijn naam de abonnement krijgt en via mijn rekening geldt dan het vriendenvoordeel ook?

Hoi Alex, leuk dat jij je vraag stelt op het forum. Jouw vraag heb ik verplaatst naar dit artikel voor meer informatie over vriendenvoordeel. Vriendenvoordeel geldt helaas niet als het abonnement op dezelfde naam is aangevraagd. Vriendenvoordeel kan alleen als het abonnement op een andere naam dan die van jouzelf is aangevraagd.
Hoi, ik heb vorige week voor mijn ouders een Ben-simonly-contract afgesloten. Hoe kan ik het vriendenvoordeel krijgen? heeft geen nut Ben kan of wil niet meewerken vrienden voordeel is fake 5x gebeld gechat meerdere malen ingevuld alleen domme antwoorden op normale vragen beleidskwestie of lokkertje wel vreemd dat je mogelijkheden biedt en daarna je klanten en mogelijke toekomstige klanten niet kan informeren blijf toch maar bij simyo
Reputatie 4
Badge +6
Hoi, ik heb vorige week voor mijn ouders een Ben-simonly-contract afgesloten. Hoe kan ik het vriendenvoordeel krijgen? heeft geen nut Ben kan of wil niet meewerken vrienden voordeel is fake 5x gebeld gechat meerdere malen ingevuld alleen domme antwoorden op normale vragen beleidskwestie of lokkertje wel vreemd dat je mogelijkheden biedt en daarna je klanten en mogelijke toekomstige klanten niet kan informeren blijf toch maar bij simyo

Hoi Floppie, wat jammer dat je zo over de Vriendenvoordeelactie denkt! Vriendenvoordeel kun je aanvragen voordat je de bestelling plaatst. Achteraf is dit niet meer mogelijk. De voorwaarden van de actie staan ook aangegeven in de link die mijn collega eerder heeft gestuurd.

Groetjes, Jolijn

Reageer