Beantwoord

interbundel wijziging niet doorgevoerd op telefoon

• 28 november 2018
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Ik heb tijdens actie internetbundel omgezet, zie dit wel terug bij mijn Ben maar kan toch niet meer MB's gebruiken op mijn telefoon. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Jill 29 november 2018, 09:52

Hi inforhartenzes, ik heb het voor je nagekeken en zie dat je van 1000MB naar 2000MB bent gegaan, de 2000MB bundel is nu actief op jouw abonnement. Je kunt 2000MB gebruiken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi inforhartenzes, ik heb het voor je nagekeken en zie dat je van 1000MB naar 2000MB bent gegaan, de 2000MB bundel is nu actief op jouw abonnement. Je kunt 2000MB gebruiken.
Beste Jill,
Heel hartelijk dank voor je moeite,
helaas is het zo dat als ik op mijn telefoon kijk bij mobiele gegevens deze nog steeds
aangeeft dat ik over mijn 1000 MB heen ben en buiten mijn bundel gebruik.
Ik heb de BEN app gedownload en deze geeft ook inderdaad aan dat ik 2000 MB te gebruiken heb,
maar hoe kan het dan dat mijn telefoon nog steeds die 1000 MB aangeeft? En krijg ik de extra
MB's die ik gebruikt heb, dan niet straks in rekening gebracht?
Mvg, infohartenzes
Reputatie 5
Badge +6
Beste Jill,
Heel hartelijk dank voor je moeite,
helaas is het zo dat als ik op mijn telefoon kijk bij mobiele gegevens deze nog steeds
aangeeft dat ik over mijn 1000 MB heen ben en buiten mijn bundel gebruik.
Ik heb de BEN app gedownload en deze geeft ook inderdaad aan dat ik 2000 MB te gebruiken heb,
maar hoe kan het dan dat mijn telefoon nog steeds die 1000 MB aangeeft? En krijg ik de extra
MB's die ik gebruikt heb, dan niet straks in rekening gebracht?
Mvg, infohartenzes

Graag gedaan namens mijn collega Jill. Je zult geen extra kosten maken, daar hoef je je niet druk om te maken! Misschien kun je eens proberen de applicatie opnieuw te downloaden om te kijken of het dan wel goed staat. Laat me even weten of dit heeft gewerkt! Ik wens je een fijne dag. 🙂
Goede avond Romy,

Heel hartelijk dank voor de vriendelijke reactie. Als ik in mijn Ben app kijk zie ik inderdaad de 2000MB mijn telefoon zelf blijft 1000MB aangeven in mobiele gegevens, maar dan kijk ik voortaan op de Ben App.
Bedankt voor de moeite en nog een fijne avond,

hartelijke groeten infohartenzes
Reputatie 5
Badge +6
Goede avond Romy,

Heel hartelijk dank voor de vriendelijke reactie. Als ik in mijn Ben app kijk zie ik inderdaad de 2000MB mijn telefoon zelf blijft 1000MB aangeven in mobiele gegevens, maar dan kijk ik voortaan op de Ben App.
Bedankt voor de moeite en nog een fijne avond,

hartelijke groeten infohartenzes

Sorry, ik heb je bericht verkeerd geïnterpreteerd. We wijzigen enkel de bundels in jouw ik-Ben omgeving, maar niet in het toestel zelf. (Dat kunnen wij niet) Je kan dit zelf wel aanpassen. Sorry voor de verwarring.

Reageer