Beantwoord

Kan ik vriendenvoordeel toepassen op een abonnement voor een minderjarig persoon?

• 10 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 268 keer bekeken

welke leeftijd gebruik je bij een vriendendeal voor je kind die geen 18 is?
icon

Beste antwoord door Rox 11 augustus 2017, 13:40

Hoi jwthm, het is niet mogelijk om een abonnement af te sluiten als je minderjarig bent, dit is zo bij de wet bepaald. Het is dus niet mogelijk om een contract op naam te laten van iemand die minderjarig is. Je kunt als ouder natuurlijk het contract op jouw eigen naam laten zetten en je kind deze in gebruik geven.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi jwthm, het is niet mogelijk om een abonnement af te sluiten als je minderjarig bent, dit is zo bij de wet bepaald. Het is dus niet mogelijk om een contract op naam te laten van iemand die minderjarig is. Je kunt als ouder natuurlijk het contract op jouw eigen naam laten zetten en je kind deze in gebruik geven.
Mag je een tweede abonnement afsluiten via vriendenvoordeel?
Niet voor jezelf, maar wel voor je kinderen, buren, vrienden en iedereen die je maar kunt bedenken.

Bovenstaande tekst staat op de site bij vriendenvoordeel, vandaar mijn vraag.
Reputatie 6
Badge +8
Mag je een tweede abonnement afsluiten via vriendenvoordeel?
Niet voor jezelf, maar wel voor je kinderen, buren, vrienden en iedereen die je maar kunt bedenken.

Bovenstaande tekst staat op de site bij vriendenvoordeel, vandaar mijn vraag.

Dat is zeker mogelijk, jwth. Dit is alleen wel mogelijk als de persoon ouder is dan 18 jaar. De reden hiervan heeft mijn collega Rox in haar eerdere bericht benoemd.
Ik ben nu 16 jaar, maar wel student. Heb ook een geldige studentenpas die ik kan tonen. Toch kan ik dus geen abonnement en dus ook geen gebruik maken van studentenkorting?
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben nu 16 jaar, maar wel student. Heb ook een geldige studentenpas die ik kan tonen. Toch kan ik dus geen abonnement en dus ook geen gebruik maken van studentenkorting?

Hoi MSBloem, leuke vraag! 😃 Als je onder de 18 jaar oud bent kun je geen abonnement afsluiten. Het is wel mogelijk dat je ouders een Studentendeal voor jou afsluiten en daarbij jouw studentenkaart uploaden. Meer over de actievoorwaarden lees je hier.

Reageer