Nieuwjaarscadeautje van Ben

• 22 december 2017
  • 12 reacties
  • 1300 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7
  • Oud-moderator
  • 4424 reacties
Om het jaar goed te beginnen en zeker te weten dat jij al jouw vrienden en familie van de beste wensen kunt voorzien krijg jij van Ben op 1 januari 500MB cadeau. Jij hoeft hier zelf niks voor te doen, ze worden automatisch voor je toegevoegd zodra de klok 12 slaat en het nieuwe jaar van start gaat. Ik kan me goed voorstellen dat je graag precies wil weten waar je aan toe bent met dit nieuwjaars presentje en zal hieronder dan ook meer informatie geven over de cadeaubundel.

Wanneer gaat mijn 500MB in?

Voor jou als klant heeft Ben een klein cadeautje.Op 1 januari 2018 om 0.00u krijg je 500 MB. Je ziet dit in je verbruiksstatus terug als Nieuwjaarsbundel.Je kunt deze gebruiken tot 1 januari 2018 - 23.59u.

Tot wanneer kan ik deze 500 MB gebruiken?

Deze 500 MB is geldig tot en met 1 januari 2018 23.59 uur. Zodra het 2 januari is zal de bundel automatisch komen te vervallen.

Ik heb geen internetbundel, wat nu?

Je kunt op 1 januari gewoon gebruik maken van internet.Zodra de 500 MB op zijn, dan stopt je internet. Je zal dus nooit meer verbruiken dan deze 500 MB, en dus ook geen kosten buiten je bundel daarvoor maken. Want we willen natuurlijk niet dat jij het jaar begint met extra kosten!

Hoe zet ik internet aan?

IOS (iPhone)

Ga op de iPhone naar Instellingen > Mobiel netwerk.
Zet de button bij Mobiele data op aan.

Android (Samsung, Huawei etc.)

Veeg met je vinger vanaf de bovenkant van het scherm omlaag.
Tik op Mobiele gegevens om de functie in te schakelen.

Is deze 500 MB ook geldig in het buitenland?

Nee, deze 500 MB kun je alleen in Nederland gebruiken.

We hopen dat jij met dit kleinigheidje je jaar extra goed kunt beginnen en iedereen waarvan je houd een gelukkig nieuw jaar kunt wensen. Zo heb je de rest van het jaar de tijd om af en toe je telefoon weg te leggen en te genieten van de wereld om je heen #Afklikken 😉

12 reacties

Ben je op 1 januari in het buitenland, dan krijg je geen kadootje van Ben, ook al ben je abonnee. Beetje flauw hoor Ben, waarom is dat eigenlijk?
Reputatie 6
Badge +8
Ben je op 1 januari in het buitenland, dan krijg je geen kadootje van Ben, ook al ben je abonnee. Beetje flauw hoor Ben, waarom is dat eigenlijk?

Hoi Delight, ik snap zeker dat dit erg jammer is! Zou je mij kunnen vertellen waar je tijdens de jaarwisseling was in welk land? 🙂
Hallo Angelique,

Ik was in Belgie dit oud en nieuw en kreeg ook de volgende SMS van Ben:

Hallo Roelof,
Alvast een goede jaarwisseling!
Vergeet niet morgen je kadootje te gebruiken (gratis 500MB).
Jouw kadootje is geldig t/m morgenavond 23:59u.
Veel plezier ermee!

ik ben niet op de website of forum van Ben geweest dus wist niet af van de limitatie dat het niet in het buitenland gold. Ben had dan beter een email uit kunnen sturen of de SMS duidelijker moete maken (Ben weet tenslotte dat ik in het buitenland zat - ik krijg namelijk een SMS als ik Belgie in ga).

Nu heb ik op 1 jan bijna 500 Mb gebruikt maar dit is inderdaad van mn normale bundel afgehaald :-(

Ik voel me nu een beetje misleid eigenlijk en 500 Mb is best veel data om kwijt te zijn op dag 1 van de maand aangezien ik altijd op het randje zit van mn bundel en extra MB bijkopen mij geld kost.

Is er een mogelijkheid dat Ben mij 500 Mb extra geeft deze maand ter compensatie?

Groeten,
Roel
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Angelique,

Hallo Roelof,
Veel plezier ermee!

ik ben niet op de website of forum van Ben geweest dus wist niet af van de limitatie dat het niet in het buitenland gold. Ben had dan beter een email uit kunnen sturen of de SMS duidelijker moete maken (Ben weet tenslotte dat ik in het buitenland zat - ik krijg namelijk een SMS als ik Belgie in ga).

Nu heb ik op 1 jan bijna 500 Mb gebruikt maar dit is inderdaad van mn normale bundel afgehaald :-(

Ik voel me nu een beetje misleid eigenlijk en 500 Mb is best veel data om kwijt te zijn op dag 1 van de maand aangezien ik altijd op het randje zit van mn bundel en extra MB bijkopen mij geld kost.

Is er een mogelijkheid dat Ben mij 500 Mb extra geeft deze maand ter compensatie?

Groeten,
Roel

Hoi Roel, ik snap jou helemaal! Heb je desondanks wel een prettige jaarwisseling gehad? 😃 Zou je mij kunnen voorzien van jouw klantnummer bij ons? Dan zet ik intern een melding door met deze informatie!
Hallo Angelique, bedankt voor je snelle reactie. En ik had gelukkig een hele leuke nieuwjaarsnacht 🙂 Mn klantnummer is 950121. En bedankt voor je moeite alvast!
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Angelique, bedankt voor je snelle reactie. En ik had gelukkig een hele leuke nieuwjaarsnacht 🙂 Mn klantnummer is 950121. En bedankt voor je moeite alvast!

Yes! Helemaal super, bedankt. Ik heb intern een notitie doorgezet. Begin volgende week ontvang je een e-mail of sms met meer informatie 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Het was een attent en een welkom cadeau! Zeker gebruik van gemaakt 😃
Reputatie 7
Badge +7
Het was een attent en een welkom cadeau! Zeker gebruik van gemaakt :D

Aaah fijn om te lezen dat het presentje in de smaak is gevallen en dat je er volop gebruik van hebt gemaakt Bram 😃 De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Hallo Angelique,

Hallo Roelof,
Veel plezier ermee!

Groeten,
Roel

Hoi Ben,

Ik zit in dezelfde situatie als Roel: op 1 januari vroeg in de ochtend ging in naar Noorwegen, waar ik nog geen wifi had, dus ook een groot deel van de 500MB opgemaakt, wat uiteindelijk van mijn bundel af bleek te gaan. Ik was ook niet op de hoogte van de voorwaarden (want die stonden niet in de SMS en ik wist niet dat dit soort dingen op het forum geplaatst werden). Daarom vroeg ik me af of ik deze data gecompenseerd zou kunnen krijgen.

Alvast bedankt!

Tjitske Kooistra
Klantnr: 104449
Reputatie 7
Badge +7

Hoi Ben,

Ik zit in dezelfde situatie als Roel: op 1 januari vroeg in de ochtend ging in naar Noorwegen, waar ik nog geen wifi had, dus ook een groot deel van de 500MB opgemaakt, wat uiteindelijk van mijn bundel af bleek te gaan. Ik was ook niet op de hoogte van de voorwaarden (want die stonden niet in de SMS en ik wist niet dat dit soort dingen op het forum geplaatst werden). Daarom vroeg ik me af of ik deze data gecompenseerd zou kunnen krijgen.

Alvast bedankt!

Tjitske Kooistra
Klantnr: 104449

He jeetje wat balen Tjitske! Dat is helemaal geen leuk begin van het jaar! Ik heb een melding doorgezet voor je! Zodra deze is behandeld zul jij hierover worden geïnformeerd via de sms of email. Sorry voor het ongemak!
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden toen ik op skivakantie was: 1 januari flink gebruik gemaakt van social media, vervolgens 's avonds een SMS ontvangen met de boodschap dat ik op 80% van mijn bundel zit. Toen ik bij mijn gegevensverbruik keek, zag ik dat ik 800 MB had verbuikt die dag: dat is inderdaad 80% van mijn bundel van 1000 MB. Maar waar is die 500 gratis MB dan gebleven? Er stond niet in de SMS dat de actie niet zou gelden in het buitenland.

MVG,

Susan van der Baan
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden toen ik op skivakantie was: 1 januari flink gebruik gemaakt van social media, vervolgens 's avonds een SMS ontvangen met de boodschap dat ik op 80% van mijn bundel zit. Toen ik bij mijn gegevensverbruik keek, zag ik dat ik 800 MB had verbuikt die dag: dat is inderdaad 80% van mijn bundel van 1000 MB. Maar waar is die 500 gratis MB dan gebleven? Er stond niet in de SMS dat de actie niet zou gelden in het buitenland.

MVG,

Susan van der Baan

Sorry dat ook jouw cadeautje niet heeft uitgepakt zoals het zou moeten, Susan! Ik zie dat jij dit eerder vandaag ook al hebt doorgegeven via mijn collega's op social media. De melding is vandaag om 11:43 voor je doorgezet. Jij zult zo snel mogelijk worden geïnformeerd. Sorry voor het ongemak!

Reageer