Beantwoord

Oneens met bundelwijziging

• 27 juni 2018
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Beste medewerker van Ben,

Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Ben.
het is ongelovelijk. Ben maakt de fout mijn bundel te wijzigen en ik heb allemaal gedoe, wat een klantonvriendelijk bedrijf. De klantenservice zal een compensatie regelen tot 1 juli en dan moet ik weer bellen en de medewerker kon mij ook niet zeggen of er dan een opzegtermijn zou zijn, offtewel je heb kans dat ik dan vast zit aan een bundelwijziging die niet zelf heb geregeld, en dat ik dan een maand 3,50 extra mag gaan betalen, vaagheid alom. Ik heb geen vertrouwen meer in Ben.

Met vriendelijke groet,

Caroline Out
icon

Beste antwoord door Wietske 28 juni 2018, 13:39

Hoi Caroline,

Ik heb allereerst de titel van het topic aangepast zodat het voor andere Community lezers ook duidelijk is waar jouw topic over gaat. Begrijpelijk dat er verwarring is ontstaan over de bundelwijziging. Jammer om te lezen dat er na het gesprek met de klantenservice juist nog meer onduidelijkheid is ontstaan en je hierdoor het vertrouwen in ons bent verloren.

Wij hebben op 19 juni geen prijs gecommuniceerd naar aanleiding van de e-mail met het aanbod voor een voordelige bundelwijziging. Dit hebben wij de dag erna op 20 juni rechtgezet door een nieuwe e-mail te sturen met het juiste tarief. Nou kan ik mij zeker voorstellen dat je toen op 19 juni al jouw bundels hebt gewijzigd en niet blij bent met de prijzen. Daarom heeft mijn collega van de klantenservice het verschil gecompenseerd tussen de bundelprijs die je nu betaalt en de waarde van de bundels die je eigenlijk zou moeten betalen. Dit prijsverschil is 3,50 euro en het gaat over de resterende 11 dagen van juni (20 t/m 30 juni). Zodoende is mijn collega op de compensatie van 1,30 euro gekomen. Dit bedrag gaat mee op de factuur die in juli gaat komen.

Je kunt vanaf 1 juli jouw bundels opnieuw wijzigen. Mocht je dit doen en je kiest voor een verlaging van de bundels dan gaat de wijziging in per 1 augustus. Wanneer je dan contact met ons opneemt dan kunnen we in juli beslissen wat op dat moment de hoogte wordt van de compensatie. Dit hangt namelijk af van de bundels die je kiest.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Caroline,

Ik heb allereerst de titel van het topic aangepast zodat het voor andere Community lezers ook duidelijk is waar jouw topic over gaat. Begrijpelijk dat er verwarring is ontstaan over de bundelwijziging. Jammer om te lezen dat er na het gesprek met de klantenservice juist nog meer onduidelijkheid is ontstaan en je hierdoor het vertrouwen in ons bent verloren.

Wij hebben op 19 juni geen prijs gecommuniceerd naar aanleiding van de e-mail met het aanbod voor een voordelige bundelwijziging. Dit hebben wij de dag erna op 20 juni rechtgezet door een nieuwe e-mail te sturen met het juiste tarief. Nou kan ik mij zeker voorstellen dat je toen op 19 juni al jouw bundels hebt gewijzigd en niet blij bent met de prijzen. Daarom heeft mijn collega van de klantenservice het verschil gecompenseerd tussen de bundelprijs die je nu betaalt en de waarde van de bundels die je eigenlijk zou moeten betalen. Dit prijsverschil is 3,50 euro en het gaat over de resterende 11 dagen van juni (20 t/m 30 juni). Zodoende is mijn collega op de compensatie van 1,30 euro gekomen. Dit bedrag gaat mee op de factuur die in juli gaat komen.

Je kunt vanaf 1 juli jouw bundels opnieuw wijzigen. Mocht je dit doen en je kiest voor een verlaging van de bundels dan gaat de wijziging in per 1 augustus. Wanneer je dan contact met ons opneemt dan kunnen we in juli beslissen wat op dat moment de hoogte wordt van de compensatie. Dit hangt namelijk af van de bundels die je kiest.
Beste Wietske,

Ik heb nooit gekozen voor een bundelwijzeging van 7,50 euro 500 minuten, ik ben akkoord gegaan met de 1ste optie 500 minuten zonder extra kosten, dit stond in de eerste mail die ik kreeg. Toen ik de tweede mail kreeg heb ik hier niet op gereageerd omdat ik er van uit ging dat er dan niets zou veranderen. Ik heb immers n.a.l. van de eerste mail contact gehad met de klantenservice van Ben en de medewerkeri heeft mij toen gezegd dat er niets zou veranderen aan mijn abonnement.
Ik lees nu dat ik weer actie moet ondernemen, waarom kunnen je dit niet direkt regelen? Zoals ik het zie hebben jullie mijn bundel gewijzigd zonder dat ik hierom gevraagd heb. Ik ben niet akkoord gegaan via de tweede mail voor optie 1.

Wat word nu eigenlijk de prijs voor juni met compensatie? De klantenservice zei gisteren dat het 4 euro zou zijn, klopt dit? Met is anders dan 4 euro ga ik niet akkoord.

Overigens is er sinds vandaag te lezen dat ik geen abonnement van 7,50 zou hebben op jullie website, welk abonnement ik dan wel zou hebben, is niet te lezen. Wat ik wil is 100 minuten voor 4 euro. Kun jij dit regelen? Zoals gezegd heb ik in de klantenservice geen vertrouwen meer.

Gaarne reactie.

Met vriendelijke groet,

Caroline
Reputatie 5
Badge +12
De eerste e-mail die je van ons had ontvangen was niet volledig. Toen we hier achter kwamen hebben we dit direct hersteld met een nieuwe e-mail die wel volledig was. Omdat je in de tussentijd al wel jouw bundels had gewijzigd willen we je tegemoet komen door het verschil in kosten te compenseren. Dit is ook wat je telefonisch hebt afgesproken met mijn collega van de klantenservice. Wanneer je je bundels weer terugzet naar de bundels die je hiervoor had dan zullen we het verschil tussen de huidige bundels van 7,50 euro en de nieuwe bundels voor de maand juli gaan compenseren.

Jouw actuele bundels vind je hier.
Beste Wietske,

Bedankt voor je mail, ik heb via de link mijn bundel nu teruggezet naar 4 euro voor 100 minuten bellen. Ik kreeg te lezen dat de wijzing de eerste dag van de volgende dag in zal gaan. Dit is dus 1 juli 2017. Ik neem aan dat ik voor de maand juni nu een factuur zal krijgen van 4 euro en voor de maand juli straks dus ook. Kun je dit bevestigen a.u.b.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 5
Badge +7
Hi Caroline, ik zie inderdaad dat je de bundel hebt gewijzigd naar 100 minuten. Je zult over de maand juli een bedrag van 4 euro voor de 100 minuten bundel betalen.

Reageer