Vraag over gratis level box promotie van Samsung bij de A3 & A5 2017

• 17 mei 2017
  • 5 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik heb sinds een week een nieuw abonnement bij BEN, Samsung heeft een promotie waar je een gratis bluetooth speaker bij de telefoon krijgt. ( Op BEN.nl word hier ook reclame mee gemaakt ) Alleen nu is het zo dat je bij de registratie bij Samsung het IMEI nummer en EAN nummer moet opgeven. Het EAN nummer wat bij mijn toestel hoort neemt niet deel aan de promotie.. Hoe zit dit pricies ? Ik heb volgens Samsung geen recht op de speaker.. Graag zou ik hier wat meer informatie over willen ontvangen.

5 reacties

Hier hetzelfde probleem..nou ja...ik heb de sticker per ongeluk (wiat niet dat ik die nodig had) verwijderd toen ik het doosje opende...zonder die code kan ik naar het boxje fluiten. Heb overigens de code wel..maar niet de streepjescode. Grrrr
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Verbeek en Pamela, bedankt voor jullie bericht. Ik begrijp dat jullie vragen hebben over de promotie van Samsung. Ik moet eerlijk aangeven dat ik geen antwoorden heb over de voorwaarden van de actie en of er nog een EAN-nummer verstrekt kan worden. Via de link van Samsung staat ook een mogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice voor vragen, ik raad jullie aan hier contact mee op te nemen. Mochten jullie later nog vragen hebben over de promotie, hoor ik het graag.

Groetjes, Jolijn
Al contact gehad met Samsung...willen niet meewerken helaas ..dua geen box voor mij.
Is er al bekend of je bij de A5 van BEN wel of niet de speaker kan aanvragen?
Reputatie 7
Badge +7
Is er al bekend of je bij de A5 van BEN wel of niet de speaker kan aanvragen?

Goedemorgen MarlindeV! Als jij na 01-05-2017 een Samsung A5 hebt besteld kun je via de samsung website je box verzilveren!

Reageer