Beantwoord

Vraag over mijn abonnement

• 1 maart 2019
  • 1 reactie
  • 388 keer bekeken

Goededag ik heb abonnement afgesloten. Nu ben ik ook fnv lid. Ik blijk als lid 5.50 ipv 7,50 kan dit alsnog in orde gemaakt worden. Mijn abonnement is nog niet begonnen.
icon

Beste antwoord door Wietske 4 maart 2019, 09:39

Hoi Henkjanz, wat leuk dat je Ben klant wordt! Ik kan begrijpen dat je graag alsnog gebruik wil maken van het voordeligere FNV abonnement. Helaas kun je jouw abonnement hier op dit moment niet meer naar wijzigen. Ik zie namelijk dat je jouw abonnement hebt besteld op 7 februari via een ander verkooppunt. Het annuleren van een bestelling kan alleen kosteloos binnen 14 dagen na de bestelling. Dat betekent dat deze termijn inmiddels al verstreken is.

Ik wens je in elk geval alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Henkjanz, wat leuk dat je Ben klant wordt! Ik kan begrijpen dat je graag alsnog gebruik wil maken van het voordeligere FNV abonnement. Helaas kun je jouw abonnement hier op dit moment niet meer naar wijzigen. Ik zie namelijk dat je jouw abonnement hebt besteld op 7 februari via een ander verkooppunt. Het annuleren van een bestelling kan alleen kosteloos binnen 14 dagen na de bestelling. Dat betekent dat deze termijn inmiddels al verstreken is.

Ik wens je in elk geval alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer