Beantwoord

Vriendenvoordeel

• 21 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

ruim een maand geleden heeft een vriend via mijn vriendenvoordeel een abonnement sim only afgesloten. Geen van beide bevestiging hiervan gekregen en de beloning is ook nog niet ontvangen. Kunt u nakijken hoe het daarmee staat? Vriend heeft dezelfde postcode huisnummer als ik.
icon

Beste antwoord door Wietske 21 augustus 2018, 16:17

Wat onwijs leuk dat je een vriend hebt uitgenodigd om klant te worden bij ons 😃 Vriendenvoordeel gaat via MemberGetMember. Heb je de vriend uitgenodigd via de link https://vriendenvoordeel.ben.nl/? En is het Ben abonnement al ingegaan? De beloning wordt namelijk binnen een maand na het ingaan van het andere Ben abonnement uitgekeerd. Dit zal apart van de factuur worden gedaan.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onwijs leuk dat je een vriend hebt uitgenodigd om klant te worden bij ons 😃 Vriendenvoordeel gaat via MemberGetMember. Heb je de vriend uitgenodigd via de link https://vriendenvoordeel.ben.nl/? En is het Ben abonnement al ingegaan? De beloning wordt namelijk binnen een maand na het ingaan van het andere Ben abonnement uitgekeerd. Dit zal apart van de factuur worden gedaan.
Hoi ik heb inderdaad die link gebruikt en via die link is er voor nummer ‭+31 ****** 17‬ LW Keizer een abonnement Sim only aangevraagd die 2 juli is ingegaan. De maand is dus al om. Graag hoor ik hoe het ermee staat. Bedankt. Groeten
Reputatie 5
Badge +7
Hi Luckeizer, zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin de postcodes van bedie abonnementen dan kan ik voor je checken of het vriendenvoordeel verzoek goed is binnen gekomen.
Hallo Ben,

Ook voor mij geldt hetzelfde probleem. Kan ik, net als Luckeizer, een privébericht sturen met de gegevens?

Groet,
Linda
Reputatie 5
Badge +7
Hi Linda, dat mag zeker ik zie je bericht graag tegemoet.
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie inderdaad dat de bestelling op de juiste manier is ontvangen 🙂 Vriendenvoordeel gaat via MemberGetMember dus mijn advies is om hun even een berichtje te sturen via het e-mailadres vriendenvoordeel@ben.mgmco.nl.

Reageer