Beantwoord

0900 blokkade

  • 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Mijn vrouw kwam er laatst achter dat ze niet naar 0900 nummers kon bellen.
blijkbaar is de blokkade nog aktief [edit: telefoonnummer verwijderd]
zou deze svp verwijderd kunnen worden.
icon

Beste antwoord door Merve 16 april 2019, 12:32

Hi Facom,

Wat lief dat je dit voor je vrouw wilt regelen. Als het abonnement op jouw naam staat mag ik dit voor je doen. Echter als het abonnement niet op jouw naam staat mag ik de blokkade niet verwijderen. Ik wil je vriendelijk vragen om de contractant zelf contact laten opnemen met mijn klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hi Facom,

Wat lief dat je dit voor je vrouw wilt regelen. Als het abonnement op jouw naam staat mag ik dit voor je doen. Echter als het abonnement niet op jouw naam staat mag ik de blokkade niet verwijderen. Ik wil je vriendelijk vragen om de contractant zelf contact laten opnemen met mijn klantenservice.
Het abbonement staat idd gewoon op mijn naam (kunnen jullie dat niet zien?)
ik heb 2 nummers onder mijn naam: eindigend op 9734 en 8863 (de laatste geeft problemen met 0900)
Reputatie 3
Badge +4
Hi Facom,

Duidelijk! Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Reageer