Beantwoord

0900 blokkade opheffen

• 27 november 2018
  • 17 reacties
  • 299 keer bekeken

Hallo,
zouden jullie de 0900 blokkade voor mijn sim kunnen opheffen?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 09:41

Dat kan geregeld worden, Daniëlle! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je hoeft alleen nog maar jouw toestel te herstarten.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Dat kan geregeld worden, Daniëlle! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je hoeft alleen nog maar jouw toestel te herstarten.
Zou je die 0900 blokkade van mij ook op kunnen heffen ?
Reputatie 5
Badge +6
Zou je die 0900 blokkade van mij ook op kunnen heffen ?

Er was geen blokkade actief op het netwerk, maar ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
Hoi willen jullie svp mijn 0900 blokkade ook opheffen. Ik krijg te horen dat ik naar de klantenservice moet bellen maar dat is ook een 0900 nr 😄
Reputatie 5
Badge +6
Hoi willen jullie svp mijn 0900 blokkade ook opheffen. Ik krijg te horen dat ik naar de klantenservice moet bellen maar dat is ook een 0900 nr 😄

Hi. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kan over een kwartier je toestel even opnieuw opstarten. Laat me weten of dit is gelukt!

Zou je die 0900 blokkade van mij ook op kunnen heffen ?Er was geen blokkade actief op het netwerk, maar ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Bedankt Romy. Het heeft gewerkt. 👍
Reputatie 5
Badge +6

Zou je die 0900 blokkade van mij ook op kunnen heffen ?Er was geen blokkade actief op het netwerk, maar ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Bedankt Romy. Het heeft gewerkt. 👍

Graag gedaan! Ik wens jou ook een fijne dag toe.
Jippie het is gelukt. Bedankt Romy
Reputatie 5
Badge +6
Jippie het is gelukt. Bedankt Romy

Graag gedaan! Ik wens je een hele fijne dag toe. 🙂
Hoi! Ik vermoed dat ik ook een blokkade heb, zouden jullie die ook willen opheffen? Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Er was inderdaad een blokkade actief op jouw simkaart. Ik heb deze voor je verwijderd. Je kunt de simkaart over een kwartier opnieuw opstarten. Dan kun je volledig gebruik maken van je abonnement.
Ik wens je een fijne dag toe!
Zelfde verzoek hier, gaarne 0900 blokkade opheffen.
Reputatie 5
Badge +6
Zelfde verzoek hier, gaarne 0900 blokkade opheffen.

Hi! Er stond inderdaad een blokkade bij jou op het netwerk. Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit heeft gewerkt.
Dankjewel Romy, werkt nu.
Reputatie 3
Badge +2
Dankjewel Romy, werkt nu.

Fijn om te lezen! Als je verder nog vragen hebt, stel deze dan gerust 🙂
ik wil graag mijn blokkade opheffen van de 0900 nummers
Reputatie 5
Badge +6
Kan je jouw toestel over een kwartier eens opnieuw opstarten en kijken of het dan wel werkt?

Reageer