Beantwoord

4G na 30 min., één dag, twee dagen?? Wanneer??

• 5 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 534 keer bekeken

Beste Ben,

Ik wil graag mijn verbazing uitspreken over de gang van zaken bij het uitbreiden van mijn abonnement met 4G.

Op de website lees ik bij de veelgestelde vragen tegenstrijdige informatie. Onder het kopje "Wanneer gaat de 4G-snelheid in?" staat dat dit binnen 30 minuten het geval is. Het kopje daaronder - getiteld "Wat is 4G-snelheid?" - wordt gemeld dat de 4G-snelheid de volgende werkdag in gaat.

Ik heb op 1 augustus via de app 4G aangevraagd. Vervolgens kreeg ik 2 dagen later bericht per mail dat mijn wijziging was verwerkt en dat ik de volgende dag 4G kan gebruiken. Die volgende dag was gisteren en toen kreeg ik een sms van jullie met onderstaande tekst:

"Goed dat je 4G bij mij hebt aangevraagd! Ik ben deze maand bezig met het verbeteren van mijn netwerk, daarom gaat 4G niet direct in. Binnen nu en 2 werkdagen kun je gebruik maken van 4G.
Groeten van Ben"

Toen ik die sms las, brak mijn spreekwoordelijke klomp toch wel een beetje. Wat is dat nou? Van een half uur naar een dag naar de volgende dag naar 2 werkdagen... Hoe zit het nou?? En nog los van de wisselende informatie over wanneer 4G nu in gaat, kan ik me toch ook niet voorstellen dat jullie op mij hebben zitten wachten met het aanleggen dan wel verbeteren van het 4G netwerk. Zeggen jullie met je sms nou echt "vandaag werkt het (nog) niet maar over 2 dagen wel?" Da's toch een raar verhaal? En als ik daarover contact met Ben wil hebben via het contactformulier dat zou bestaan, kan ik dat werkelijk nergens vinden. Niet in de app, niet op de site, nergens...

Ik nodig u uit om met een goede uitleg te komen en om de info op jullie site eenduidiger te maken.
icon

Beste antwoord door Angelique 9 augustus 2017, 10:28

Hoi kees6d, bedankt voor de feedback hierover! Ik snap dat deze informatie op de website, de mail en de sms tegenstrijdig overkomt! De informatie die jij hebt ontvangen in de e-mail mag je aanhouden: 'Heb je 4G toegevoegd aan je internetbundel, dan gaat deze wijziging de eerstvolgende dag in. De kosten worden naar verhouding berekend aan de hand van het aantal resterende dagen van de maand. Heb je 4G verwijderd, dan gaat deze wijziging in op de eerste dag van de volgende maand.'

Heel erg bedankt voor je oplettendheid!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi kees6d, bedankt voor de feedback hierover! Ik snap dat deze informatie op de website, de mail en de sms tegenstrijdig overkomt! De informatie die jij hebt ontvangen in de e-mail mag je aanhouden: 'Heb je 4G toegevoegd aan je internetbundel, dan gaat deze wijziging de eerstvolgende dag in. De kosten worden naar verhouding berekend aan de hand van het aantal resterende dagen van de maand. Heb je 4G verwijderd, dan gaat deze wijziging in op de eerste dag van de volgende maand.'

Heel erg bedankt voor je oplettendheid!
Bedankt voor je reactie Angelique, probleem is helaas dat ik nog steeds geen 4G ontvang. Ik geloof dat ik zo'n beetje alles van de website en het forum heb gecheckt en geprobeerd maar wat ik ook probeer... geen 4G. Nog tips??
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat je 4G nog steeds niet werkt kees6d! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaasten om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Reageer