abonnement verlengd, nieuwe sim...en al uren niet bereikbaar...

• 24 juni 2017
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen, met nieuwe sim...netjes geactiveerd, mail gekregen dat ik ook geactiveerd ben...maar wat denk je...oude sim...alleen noodoproepen...en nieuwe sim ook alleen noodoproepen..oftewel niet bereikbaar....en geen klantenservice..dus tja..zitten we tot maandag....balen...heeft iemand een oplossing?? Telefoon al uit-en aan gezet..maar helaas..

Dit topic is gesloten

5 reacties

BEN is weer heel stil...helaas...
Reputatie 4
Badge +6
Hoi C, bedankt voor je bericht. Sorry voor de late reactie. Wat jammer om te lezen dat je nieuwe simkaart alleen noodoproepen aangeeft! Heb je dit probleem in meerdere toestellen? Zou je mij dan via een PB in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dan kijk ik graag verder met je mee.

Groetjes, Jolijn
Beste Jolijn,

Ik heb je een pb bericht gestuurd...denk je dat er vandaag misschien een antwoord kan komen?? Zo wel heel fijn zijn....ik wacht al sinds zaterdag.....BEN ik misschien iets vrolijker....
Beste Jolijn, we zijn alweer 2 uur verder....wat is dit voor een service!!???
Reputatie 4
Badge +6
Hoi c_ravestein, ik wil je bedanken voor het sturen van de uitleg in je priv├ębericht. Ik zie echter dat jij al via Facebook geholpen wordt door mijn collega's. Zij zullen ook jouw nieuwe berichten verder in behandeling nemen.

Groetjes, Jolijn