Beantwoord

Abonnement werkt niet naar behoren

• 9 september 2018
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Hoiii,
ik heb een paar maanden geleden hier een abonnement van een refurbished IPhone 6 genomen. Alleen merk ik vanaf ongeveer een week of 2 geleden een paar vreemde dingen. Ik kan bijv niet meer bellen naar iemand. Als ik druk op bellen dan gaat hij niet eens over maar stopt het gewoon. En als ik wordt gebeld, maakt niet uit door wie staat er ‘onbekend’, maar de mensen die mij bellen hebben hun nummerherkenning wel aanstaan. Ook werkt mijn 4G opeens heel traag. Dit bij elkaar is heel vervelend zou iemand mij hierbij kunnen helpen😬
icon

Beste antwoord door Wietske 12 september 2018, 15:11

Ook ik heb zojuist jouw netwerkinstellingen nagelopen en het een en ander aangepast. Zou je nog eenmaal jouw toestel willen herstarten? Je geeft ook aan dat je de simkaart hebt getest in een ander toestel. Wat waren jouw bevindingen daar? Wat betreft internet, heb je al gekeken op onze dekkingskaart of er onderhoud is in de omgeving? En de nummerweergave staat nu wel goed op het netwerk. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen na de herstart van jouw telefoon dan wil ik je vragen om de toestelinstellingen na te lopen. Mogelijk staat hierin nummerweergave uitgeschakeld.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi abdsha40.
Ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt maken van jouw abonnement. Het is dan ook niet fijn als je niet kan bellen. Wat zijn de laatste drie cijfers van het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kan ik de instellingen na kijken en een reset uitvoeren op de simkaart, mocht dat nodig zijn.
Hoi Romy,

Mijn laatste 3 cijfers van mijn telefoon is 598. Ik had ook telefonisch contact gehad met 1 van jullie collega`s afgelopen maandag, en zij zou het ook resetten, ik had daarna mijn telefoon uit en aan gedaan, maar het probleem was niet verholpen. Ik heb ook mijn sim kaart eruit gehaald en in een andere telefoon gedaan, maar het probleem blijft hetzelfde. Nog steeds als ik gebeld word, staat er "onbekend " terwijl degene wel met nummerherkenning belt. Mijn 4G blijft nog steeds stagneren. Ik hoop echt dat jij mij hiermee kan helpen, want dit is echt heel vervelend, want ik heb deze telefoon pas 3 maanden, en mijn nieuwe abonnement is ingegaan op 04-09-2018.
Reputatie 5
Badge +12
Ook ik heb zojuist jouw netwerkinstellingen nagelopen en het een en ander aangepast. Zou je nog eenmaal jouw toestel willen herstarten? Je geeft ook aan dat je de simkaart hebt getest in een ander toestel. Wat waren jouw bevindingen daar? Wat betreft internet, heb je al gekeken op onze dekkingskaart of er onderhoud is in de omgeving? En de nummerweergave staat nu wel goed op het netwerk. Mocht het probleem zich nog steeds voordoen na de herstart van jouw telefoon dan wil ik je vragen om de toestelinstellingen na te lopen. Mogelijk staat hierin nummerweergave uitgeschakeld.
Een hele Goedemorgen,

Ik heb de adviezen van Wietske gevold, en het is gelukt!! Hij doet het weer, nu als ik gebeld word dan kan ik zien wie er belt, dus ik zie geen "onbekende "beller meer. En mijn 4G doet het weer op de normale manier. Ik denk dat het te maken had met de netwerkinstellingen, en dat hebben jullie gereset!

Nogmaals dank jullie wel voor jullie hulp!

Gr. Sharida☺
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Sharida! Wat fijn om te lezen dat alle problemen zijn verholpen. Namens mijn collega's Romy en Wietske, geen dank! Ik wens je een prettige dag toe 🙂

Reageer