Beantwoord

Alle inkomende oproepen tonen als onbekend

• 27 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 289 keer bekeken

hallo sinds mijn laatste update tonen alle inkomende oproepen als onbekende bellers zelfs als ik ze in mijn contact lijst heb staan. Heb al telefoon settings nagekeken en niets anders dan anders kunnen vinden en ook na een reboot geen succes gehad. Enige ideeën?

dank je alvast Andrew
icon

Beste antwoord door Jill 29 oktober 2018, 09:43

Hi Andrew, ik heb even de instellingen van de simkaart bekeken en zag dat er een instelling niet goed stond. Ik heb deze nu weer goed gezet. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan moeten jouw contacten weer zichtbaar zijn.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Andrew, ik heb even de instellingen van de simkaart bekeken en zag dat er een instelling niet goed stond. Ik heb deze nu weer goed gezet. Als je jouw telefoon uit/aan zet dan moeten jouw contacten weer zichtbaar zijn.
Hallo,

heb mijn mobiel 2 keer aan en uit gezet en nog steeds tonen de oproepen als onbekende bellers :-(

Groetjes, Andrew.
Reputatie 5
Badge +12
Hmm dat is inderdaad vreemd! Wanneer ik zelf ook kijk dan zie ik dat de instelling op het netwerk fout blijft staan. Ik heb dit daarom voor je doorgezet om uit te laten zoeken.
Nou dan hoor ik het nog wel hoop ik :-)

Andrew.
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor je begrip!
Is er al wat meer bekend intussen?
Reputatie 5
Badge +6
Is er al wat meer bekend intussen?

Nee, je krijgt uiterlijk maandag terugkoppeling!
Als iemand uit mijn contactenlijst mij belt zie ik onbekend in mijn scherm. Zou u dit voor mij willen verhelpen?
Reputatie 5
Badge +12
Als iemand uit mijn contactenlijst mij belt zie ik onbekend in mijn scherm. Zou u dit voor mij willen verhelpen?

Hoi Joost, ik zie inderdaad dat de instelling op het netwerk niet goed staat. Het is mij zelf niet gelukt om dit voor je te herstellen dus ik heb dit voor je doorgezet richting de technische afdeling 🙂

Is er al wat meer bekend intussen?Nee, je krijgt uiterlijk maandag terugkoppeling!

En???

Groetjes Andrew.
Reputatie 3
Badge +2

Is er al wat meer bekend intussen?Nee, je krijgt uiterlijk maandag terugkoppeling!

En???

Groetjes Andrew.

Goedemorgen Andrew, als het goed is moet het probleem nu opgelost zijn. Kan je eens je toestel opnieuw opstarten en het testen?

Reageer