Beantwoord

Alleen doorschakelen inkomende oproepen bij geen service

• 9 juni 2017
  • 1 reactie
  • 288 keer bekeken

Beste heer/ mevrouw,

Ik woon in een gebied waar de mobiele telefoon ontvangst vaak heel slecht is. Hierdoor heeft mijn telefoon vaak geen service. Inkomende oproepen worden op dat moment direct naar mijn voicemail doorgeschakeld.

Is het mogelijk deze inkomende oproepen door te schakelen naar een vaste telefoonlijn? Dit zal dan alleen moeten gebeuren als er geen service is. Als dit niet het geval is ontvang ik de oproepen liever op mijn vaste telefoonlijn.

mvg, Lennart Schrama
icon

Beste antwoord door Jeroen 13 juni 2017, 11:26

Hoi Lennart,

Welkom op ons forum.
Het is mogelijk om jouw toestel door te schakelen bij geen bereik of bij geen gehoor.
Om dat te doen kan je één van de volgende codes intoetsen met daarin de resterende cijfers van het telefoonnummer waar "telefoonnummer" staat en op bellen te drukken:

Geen gehoor: **61*telefoonnummer# (Om de doorschakeling uit te zetten tik je: ##61#)
Geen bereik: **62*telefoonnummer# (Om de doorschakeling uit te zetten tik je: ##62#)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Lennart,

Welkom op ons forum.
Het is mogelijk om jouw toestel door te schakelen bij geen bereik of bij geen gehoor.
Om dat te doen kan je één van de volgende codes intoetsen met daarin de resterende cijfers van het telefoonnummer waar "telefoonnummer" staat en op bellen te drukken:

Geen gehoor: **61*telefoonnummer# (Om de doorschakeling uit te zetten tik je: ##61#)
Geen bereik: **62*telefoonnummer# (Om de doorschakeling uit te zetten tik je: ##62#)

Reageer