Als ik bel, krijg ik de mededeling: oproep niet verzonden.

• 6 januari 2018
  • 6 reacties
  • 2336 keer bekeken

Als ik bel, krijg ik de mededeling: oproep niet verzonden. Wie weet waarom?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen j.van.leeuwen2013! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Wat onwijs balen dat het niet lukt om te bellen met jouw Ben simkaart! Ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben, je hebt je simkaart immers om mee te bellen en gebeld te worden 😉

Ik ben meteen het systeem ingedoken maar ik kan geen bijzonderheden in de instellingen of op het netwerk vinden waarom jij geen uitgaande oproep zou kunnen doen. Ik wil je daarom adviseren om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik eens te doorlopen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi j.van.leeuwen2013, heeft het doorlopen van de stappen in het topic over problemen met netwerk en bereik mogen helpen? #Benbenieuwd
Ik heb krijg deze melding ook vaak. Ik moet soms wel 5 keer proberen voordat het telefoontje lukt.
Ik krijg de melding "Oproep niet verzonden limiet overschreden".
Ik heb de tips uit het topic wat hierboven genoemd wordt geprobeerd maar dat hielp niks. Dekking heb ik ook voldoende.
Het telefoonnummer wordt ook niet geregistreerd als nummer dat ik gebeld heb.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb krijg deze melding ook vaak. Ik moet soms wel 5 keer proberen voordat het telefoontje lukt.
Ik krijg de melding "Oproep niet verzonden limiet overschreden".
Ik heb de tips uit het topic wat hierboven genoemd wordt geprobeerd maar dat hielp niks. Dekking heb ik ook voldoende.
Het telefoonnummer wordt ook niet geregistreerd als nummer dat ik gebeld heb.

Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt wanneer je wil bellen, Maarten! De instellingen op het netwerk staan goed zie ik. Ik heb zojuist jouw simkaart gereset. Zou je je toestel eens willen herstarten? Mocht je daarna nog problemen ervaren dan wil ik je vragen om de Ben simkaart te testen in een ander toestel.
Ik bel niet veel, maar het gebeurt nog altijd. Niet bij elke oproep, direkt nadat je dat bericht had geplaatst werkte het meteen, maar zojuist moest ik weer 3x proberen.
Reputatie 3
Badge +2
Dat is niet best, Maarten. Heb je de tip van mijn collega al geprobeerd om je simkaart te testen in een ander toestel? Zo weten we of het probleem aan je simkaart ligt of aan je toestel 🙂

Reageer