Beantwoord

Anoniem gebeld worden

  • 28 August 2019
  • 5 reacties
  • 642 keer bekeken

Ik wordt 3 tot 4 keer per week gebeld door een anonieme beller. Dit gaat al maanden. Meestal gaat hij 2 tot 4 keer over. Ik neem niet op. Er is bijna niemand aan wie ik mijn nummer heb gegeven. Hoe kan ik daar vanaf komen?
icon

Beste antwoord door Romy 29 August 2019, 13:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Harma. Ah, dat is echt balen. Aan anonieme nummers kunnen wij niets doen, omdat deze zijn afgeschermd. Sorry. Neem vooral niet op is mijn tip.
Maar hier lees ik iets anders:

Een beller kan zijn telefoonnummer laten afschermen. U ziet dan niet door welk telefoonnummer u gebeld wordt. Uw aanbieder kan dit wel zien. Wordt u lastiggevallen door een anonieme beller? Dan kunt u uw aanbieder vragen om hier onderzoek naar te doen. De aanbieder is verplicht om aan uw verzoek mee te werken.
Reputatie 5
Badge +6
Hi @harma0! Vanuit de klantenservice kunnen wij inderdaad het nummer niet inzien. Wij kunnen wel een onderzoek laten starten. Ik zal je een e-mail sturen met het overlastformulier. Hierin kun je een aantal voorbeelden doorgeven zodat wij het kunnen onderzoeken. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!
Hey, ik heb hier ook last van. Als ik opneem wordt er vrijwel direct weer opgehangen en als ik niet opneem, bellen ze me soms wel twee of drie keer per dag.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Dat is echt balen. Ik heb je het overlast formulier verzonden! Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

Reageer