Beantwoord

Bel netwerk valt weg als ik gebeld wordt

  • 3 February 2020
  • 28 reacties
  • 1372 keer bekeken

Sinds kort ineens problemen met bellen waarbij als ik gebeld wordt, het netwerk binnen 30 seconden (soms zelfs direct), wordt afgekapt. Ik zie dan in mijn beeld network not available en zie het netwerk tekentje helemaal leeg en wordt direct erna weer vol. Als ik dan weer gebeld wordt, gebeurd er meteen weer hetzelfde.

Ik moet dan via whatsapp bellen om de ander te kunnen spreken gezien daar geen problemen zijn.

Ik probeer met ben voor de zoveelste keer in contact te komen maar ik heb meer kans om Trump tegen het lijf te lopen. Via de chat nooit bereikbaar, bij email contact en optie netwerk probleem wordt er een korte beschrijving gemeld die niet werkt en vervolgens het contact formulier geblokkeerd met het briljante advies de klantenservice te benaderen… ?!?! dat probeer ik toch te doen via dat formulier ?!

De community is de laatste kans die ik Ben ga geven want voor de zoveelste keer zijn er problemen.

Ter verduidelijking: het gaat om het bellen netwerk, niet internet.

icon

Beste antwoord door Romy 4 February 2020, 13:11

Bekijk origineel

28 reacties

Helaas weer een ontwijkend antwoord.

 

Ik wil graag weten welke andere testen en welke andere informatie er gedaan zouden zijn en verkregen kunnen zijn, als die kruistest met ben simkaart wel gedaan was ter vergelijking met de kruistest van een andere provider.

Dit heb ik nog steeds van niemand op geen van jullie kanalen mogen vernemen. Niemand kan of wil hier antwoord op geven.

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Brouwer, geen ontwijkend antwoord. Enkel een antwoord dat je niet wilde horen. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is, maar ik kan er niks anders van maken. Fijne dag!

Hi Brouwer, geen ontwijkend antwoord. Enkel een antwoord dat je niet wilde horen. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is, maar ik kan er niks anders van maken. Fijne dag!


Nouja toch wel vreemd dat niemand vanuit BEN mij kan aangeven wat die info en extra testen dan inhouden. Meestal duid dat op 2 oorzaken waardoor dat kan komen. Of het moet geheim blijven, wat mij sterk lijkt. Of niemand weet het omdat die info er simpelweg niet is en er dus überhaupt geen extra maatregelingen genomen hadden kunnen worden ongeacht of ik bij ben zou blijven of niet.
Dat tweede zou nog schadelijker zijn omdat BEN dan doelbewust op zoek is de klant aan het lijntje te houden om dat extra geld binnen te harken.

 

Maar, we zijn in principe klaar hier, ik heb vandaag te horen gekregen via de mail van BEN dat er erkenning is en er compensatie gestort zal worden. Jammer dat dat pas gedaan wordt wanneer de geschillencommissie genoemd wordt maar toch petje af dat het erkend is. Dank daarvoor.

 

Toevallig werd ik ook door het ACM terug gebeld vandaag over de klacht bij BEN, ik heb ze verteld dat BEN een compensatie regeling zal treffen en vroegen mij hun weer te mailen zodra dat is afgerond. Dan zorgen zij er voor dat de klacht uit het systeem gehaald wordt.

 

Bedankt voor de hulp en de compensatie regeling.

 

Reageer