BEN REAGEERT NIET !

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 194 keer bekeken

HALLO KAN IK EEN ANTWOORD KRIJGEN AANGEZIEN IK 3 TOPICS HEB GEPOST GISTEREN EN VANDAAG NU ZIE IK MENSEN DIE POSTEN EEN TOPIC DIE KRIJGEN BINNEN EEN HALF UUR EEN BERICHT VAN DE MODERATOR EN HET IS OOK NIET MOGELIJK OM DE KLANTENSERVICE TE CONTACTEREN AANGEZIEN HET EEN 0900 NUMMER IS DUS GRAAG Z.S.M. ANTWOORD ANDERS BEEINDIG IK ME ABBONOMENT VANDAAG NOG AANGEZIEN IK BEDENKINGSTIJD HEB EN IK ME NIET DISRESPECTVOL LAAT BEHANDELEN !!!

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Dennis. Ben je altijd zo'n driftkikker? De reactie tijd op de community is gemiddeld één werkdag. Als je wat sneller een antwoord verwacht, is een ander kanaal misschien beter voor jou.
Geachte Romy

Ik heb contact gehad en het werkt nog steeds niet .letterlijk 20 minuten in de wacht gestaan probeer ik net een instantie te bellen werkt het nog steeds niet ik zit te denken om me abbonoment per direct stop te zitten aangezien ik bedenkingstijd hebt dus bij deze ben ik er helemaal klaar mee ben al sinds dinsdag bezig dit is toch niet normaal ik ga ook een klacht indienen bij het hooftkantoor want ik vind dat dit niet correct is om meer dan een uur uit me dag aan jullie te verspillen!!
wel als je al 2 dagen bezig bent , EN WAAROM krijgen andere mensen die net een topic openen met dezelfde vraag als ik de topic is nog geen uur oud gelijk een reactie dus ik vind het beetje raar wat je zegt want hoe kan iemand die 1 uur geleden wat post een reactie krijgen en iemand die gisteren al wat poste niks maar goed
Reputatie 5
Badge +9
Wij reageren altijd eerst op de oudere berichten, dus ik weet niet waar je dit gezien hebt? En zo wel, een foutje maken is menselijk lijkt mij. Dat het niet werkt is niet de bedoeling, heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart en welk telefoonnummer wil je bereiken?

Reageer