Beantwoord

Bij bellen geeft mijn telefoon heeft geen verbinding met netwerk

• 12 juli 2019
  • 1 reactie
  • 186 keer bekeken

Sinds ik overgestapt ben naar ben heb ik heel vaak geen bereik en als ik wil bellen geeft die aan geen verbinding met netwerk. Ook sms'jes versturen vaak niet. Als ik mijn toestel opnieuw opstart doet die het meestal wel weer omdat die dan opnieuw verbind met het netwerk, maar ik wil niet elke keer dat ik wil bellen mijn toestel opnieuw opstarten. Simkaart in een ander toestel al geprobeerd en doet daar precies hetzelfde mee. Ook al op de dekkingskaart gekeken, maar geeft geen storingen aan.
Hoe kan dit opgelost worden? Dit probleem had ik eerder niet met een andere provider...
icon

Beste antwoord door Romy 12 juli 2019, 16:31

Hi Fenna! Wat een onhandige start bij Ben. Ik heb even gekeken wat ik voor je kan doen, maar ik ben bang dat jouw simkaart defect is. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Fenna! Wat een onhandige start bij Ben. Ik heb even gekeken wat ik voor je kan doen, maar ik ben bang dat jouw simkaart defect is. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer