Deze oproep is niet toegestaan.

• 31 juli 2017
  • 3 reacties
  • 677 keer bekeken

sinds een paar dagen krijg ik bij elk nummer dat ik bel de melding dat het niet is teogestaan en dat ik de klantenservice moet belle. (dit krijg ik ook als ik de klantenservice bel). Ik heb wat rond gegooglend en dacht eerst dat het een betaalachterstand was maar na dat ik dat gecheckt had bleek ik gewoon op schema te liggen met mijn maandelijkse betaling.
wat kan ik hieraan doen?

3 reacties

Dit zou ik zelf ook graag willen weten, ik heb hier ook last van.
zo te zienj is het in een dag antwoord niet helemaal waar....
Reputatie 6
Badge +8
sinds een paar dagen krijg ik bij elk nummer dat ik bel de melding dat het niet is teogestaan en dat ik de klantenservice moet belle. (dit krijg ik ook als ik de klantenservice bel). Ik heb wat rond gegooglend en dacht eerst dat het een betaalachterstand was maar na dat ik dat gecheckt had bleek ik gewoon op schema te liggen met mijn maandelijkse betaling.
wat kan ik hieraan doen?

Hmm, vreemd! Helaas kan ik dit niet direct voor je achterhalen.. Jouw account op het forum is niet gekoppeld aan jouw persoonlijke Ik Ben pagina waardoor ik niet kan achterhalen wat de reden hiervan is.

Dit zou ik zelf ook graag willen weten, ik heb hier ook last van.

Bij jou kon ik wel direct het systeem in maar ik zie daar geen vreemde dingen terug die dit probleem kunnen veroorzaken. Heb je al geprobeerd om je toestel te herstarten?

Reageer