Beantwoord

Dit nummer is niet in gebruik

• 17 februari 2018
  • 7 reacties
  • 7862 keer bekeken

Ik ben vaak onbereikbaar en mensen die mij bellen krijgen de melding : dit nummer is niet in gebruik. Soms pas na 10 x bellen lukt het om een verbinding tot stand te krijgen. Heel vervelend ! Toestel aan/uit helpt hier ook niet tegen. Hoe kan dit ?

Heb gewoon een simpele Samsung ( geen smartphone en geen internet )
icon

Beste antwoord door Rox 19 februari 2018, 09:05

Ai dat schiet niet op natuurlijk Rotterdammer! Jij zou altijd en overal optimaal bereikbaar moeten zijn! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic doorlopen om dit probleem op te lossen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai dat schiet niet op natuurlijk Rotterdammer! Jij zou altijd en overal optimaal bereikbaar moeten zijn! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic doorlopen om dit probleem op te lossen!
Bovenstaande biedt allemaal geen oplossing , en ik ben al het gehele weekeind volledig niet bereikbaar !!
Reputatie 7
Badge +7
In dat geval is het afwachten tot de technische dienst hun onderzoek heeft afgerond n.a.v jouw melding via de dekkingskaart. Zodra er meer info is zullen zij jou hier telefonisch over informeren, als ze je niet te pakken krijgen zullen ze dit per email doen.
Ik ben al ruim 2 weken niet bereikbaar voor bellers vanaf Tele2 ? Sommige nummers kunnen mij wel bereiken , maar Tele2 , ziggo niet. Melding : Dit nummer is niet in gebruik !
Klantenservice geeft aan nadat ik een dekkingsmelding heb geplaatst dat ze niet exact kunnen achterhalen waar het probleem zit , en dat het misschien te maken zou kunnen hebben met de overzetting nummerbehoud van december 2017. Vreemde interpretatie , want voorheen werkte alles gewoon. Staan ook niet op de blokkeer lijst.

Maar dat terzijde ....gevolg is wel dat ik nu al te lang niet bereikbaar ben voor bepaalde nummers.

Graag z.s.m. oplossing !!!!!!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rotterdammer, je had 2x een nieuw topic aangemaakt met dezelfde vraag. Het ene topic heb ik verwijderd en het andere heb ik verplaatst naar jouw al bestaande topic. Ik wil je vragen om onze huisregels door te lezen en te respecteren.

Balen om te lezen dat je nog steeds problemen ondervind met de bereikbaarheid, ik ben meteen het systeem ingedoken en heb de melding van de technische dienst erbij gepakt en zie dat het probleem dat jij ervaart bij KPN ligt, zij hebben jouw telefoonnummer niet goed overgezet. Er is een melding uitgezet naar KPN om dit voor je op te lossen en wij wachten op dit moment op hun terugkoppeling. Zodra er meer bekend is zul jij hierover worden geïnformeerd per email.

Sorry voor het ongemak!
Bedankt voor je reactie. Excuus voor de dubbele plaatsing , dit was uiteraard niet de bedoeling.

Hoe bedoel je dat het nummer niet goed overgezet zou zijn ? Ik was tot een aantal weken terug gewoon bereikbaar op het Ben netwerk. Ik ben nu ook bereikbaar , maar voor een aantal nummers dus niet.

Daarnaast geven jullie aan dat het probleem tot max 4 weken kan duren . Dat lijkt mij niet de bedoeling. Vandaar dat ik heb verzocht om mijn abonnement bij jullie eerder te beëindigen.
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan je enkel vertellen wat ik in het systeem zie staan, Rotterdammer. De technische dienst heeft de volgende notitie achtergelaten in de melding: problemen spelen bij KPN, Ziggo en Tele 2 ( voor zover bekend is)
kunnen jullie aub de routing laten nakijken door deze partijen?

KPN gevraagd de routering te controleren en zonodig aan te passen

Dit is dan ook de informatie die ik aan jouw doorgeef zodat jij weet wat er speelt. Ik vind het jammer om te lezen dat jij hierdoor hebt besloten om ons te gaan verlaten, maar hier ben je uiteraard vrij in.

Reageer