Beantwoord

Doorschakelen specifieke nummers

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 593 keer bekeken

Sommige klanten hebben mijn persoonlijke 06-nummer en deze klanten wil ik graag doorschakelen naar mijn zakelijke telefoonnummer. Ik weet dat het mogelijk is om doorschakeling in te stellen voor alle nummers maar is het ook mogelijk om dit alleen voor specifieke nummers in te stellen?

icon

Beste antwoord door Merve 11 February 2020, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @appeltaartj! Het is inderdaad mogelijk om alle nummers door te schakelen maar je kunt geen specifieke nummers doorschakelen

Wij proberen al sinds vorige week onze Ben telefoonnummers door te schakelen naar een ander telefoon nummer. Tot vorige week lukte dat zonder enig probleem maar nu werkt het niet meer. De melding is “Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code”. Vorige week ook gebeld met Ben maar tot nu toe niet opgelost. Men zou het doorzetten naar de technische dienst en ons via het bij jullie bekende emailadres laten weten hoe of wat. Tot op heden nog niets gehoord. Oplossing is dringend vereist!!!

Met vriendelijke groet,

Marjolein

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Scharwachter,

Dank je wel voor je bericht. Als het inderdaad niet lukt om dit aan te passen, kijken we dit graag verder na. Ik zal kijken of ik kan zien of hier al een update voor is! Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Je kunt dit bericht sturen naar dit account. Ik hoor graag van je!

Reageer