Beantwoord

Geen bereik

• 5 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik ben al twee dagen geen bereik dus niet telefonisch bereikbaar en geen mobiel internet. Telefoon is al meerdere malen uitgezet en dit heeft een effect. Ook zegt de dekkingskaart dat er geen problemen zijn. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Jill 8 oktober 2018, 09:18

Hi Dionnecroughs, wat ontzettend onhandig dat je helemaal niet meer bereikbaar bent. Ik heb de instellingen op jouw simkaart nagekeken en deze staan allemaal goed. Welke melding zie je boven in beeld staan? Geen netwerk of geen simkaart?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Dionnecroughs, wat ontzettend onhandig dat je helemaal niet meer bereikbaar bent. Ik heb de instellingen op jouw simkaart nagekeken en deze staan allemaal goed. Welke melding zie je boven in beeld staan? Geen netwerk of geen simkaart?
Hi Jill,
bedankt voor je hulp. Nog geen verandering helaas..
Zie al 4 dagen “geen service” staan.
Reputatie 5
Badge +7
Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te proberen?
Geprobeerd en in een andere iPhone heb ik wel bereik. Terug gestopt in mijn eigen telefoon en de “geen service” is weer terug.
Reputatie 5
Badge +12
Dan lijkt het inderdaad toch aan jouw telefoon te liggen. Mogelijk wordt de simkaart niet goed gelezen. Heb je een dual sim toestel? Dan wil het nog wel eens helpen om de simkaart in het andere sims slot te plaatsen. En anders is het aan te raden om toch ook een andere simkaart in jouw telefoon te testen om te kijken wat deze doet.

Reageer