Beantwoord

Geen geluid bij inkomend of uitgaand gesprek

• 30 november 2017
  • 5 reacties
  • 2091 keer bekeken

als ik gebeld word hoor ik wel de telef.overgaan maar geen geluid bij het spreken.
ook als ik zelf bel kan men mij niet horen.
whatsapp gesprek is wel mogelijk.
icon

Beste antwoord door Rox 30 november 2017, 15:40

Dankjewel voor de terugkoppeling kostaida! Om te beginnen heb ik het telefoonnummer uit je topic verwijderd. Het is in strijd met onze huisregels om privacy gevoelige informatie te delen, dit om jouw privacy te waarborgen. Het forum is een openbaar kanaal waar iedereen kan meelezen namelijk ;)

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje kostaida dat schiet natuurlijk niet op! Om vast te stellen of dit probleem door je simkaart of door je toestel wordt veroorzaakt wil ik je vragen om een zogenaamde kruistest uit te voeren. Dit betekend dat jij je simkaart in een andere telefoon stopt om te kijken of je dan hetzelfde probleem ervaart. Als je mij zou kunnen laten de weten wat de uitkomst hiervan van is kan ik jou de juiste oplossing aanbieden zodat jij weer onbezorgd van je Ben abonnement kunt gaan genieten!
simkaart in andere telef.gedaan,zelfde probleem.
ook mijn andere telefoon met nr. 06[benweggehaald] met abonnement van ben heeft het zelfde probleem. het ligt niet aan de telefoon.

voor de goede orde, ik ben op dit moment in Noorwegen, tot gisteren geen probleem gehad.

graag zo snel mogelijk een oplossing.

vr.gr. kostaida
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor de terugkoppeling kostaida! Om te beginnen heb ik het telefoonnummer uit je topic verwijderd. Het is in strijd met onze huisregels om privacy gevoelige informatie te delen, dit om jouw privacy te waarborgen. Het forum is een openbaar kanaal waar iedereen kan meelezen namelijk ;)

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.
hij doet het weer.
hoera !!!!!

bedankt,
Reputatie 7
Badge +7
Aaaaaah superfijn om te lezen Kastaida! Daar ben ik heel erg blij om 😃 Ik zal bij deze jouw topic afsluiten. Geniet van je tijd in Noorwegen en heel veel plezier gewenst met jouw Ben abonnement!