Beantwoord

Geen mobiele netwerk beschikbaar tijdens bellen

• 22 februari 2018
  • 3 reacties
  • 281 keer bekeken

Hallo,

Als ik wil bellen krijg ik de melding "geen mobiele netwerk beschikbaar" ik kan ook niet vinden dat er storingen zijn bij mij in de buurt. Wat is er aan de hand?

Gr,
Jordy
icon

Beste antwoord door Rox 22 februari 2018, 15:55

Hé jeetje Jordy, dat schiet natuurlijk niet op! Ik ben meteen het systeem ingedoken maar kan geen bijzonderheden vinden waardoor jij niet zou kunnen bellen. Ik raad je aan om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hé jeetje Jordy, dat schiet natuurlijk niet op! Ik ben meteen het systeem ingedoken maar kan geen bijzonderheden vinden waardoor jij niet zou kunnen bellen. Ik raad je aan om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Oh wat stom van mij, normaal gesproken doe ik altijd alles opnieuw opstarten als iets niet werkt, in dit geval had ik dat ook moeten doen. Na het opnieuw opstarten van mijn mobiel, werkte alles weer zoals het hoort.

Alsnog bedankt voor de snelle service!

Groetjes,
Jordy
Reputatie 7
Badge +7
Aaaaah fijn dat het weer werkt Jordy 😃 Gelukkig is de oplossing soms heel simpel! Heel veel plezier met jouw Ben abonnement en alvast een fijn weekend gewenst!

Reageer