Beantwoord

Geen netwerk in Wapenveld

• 22 november 2017
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik ben in Wapenveld (postcode 8191JR). Ik kan de hele ochtend al niet bellen: "no service".
Ik heb vervolgens mijn mobiel geïnstrueerd om expliciet met het Ben netwerk contact te leggen, maar dit helpt niet. Zij screenshot.
Is er sprake van een storing?

icon

Beste antwoord door Rox 22 november 2017, 12:32

Hoi Micky_! Wat onwijs balen dat het niet lukt om verbinding te maken met het Ben netwerk! Ik kan in het systeem geen bijzonderheden vinden waarom jij geen netwerk zou hebben dus het probleem is netwerk/simkaart gerelateerd. Mijn advies is om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen. Zo kunnen we uitsluiten wat er aan de hand is en dit oplossen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Micky_! Wat onwijs balen dat het niet lukt om verbinding te maken met het Ben netwerk! Ik kan in het systeem geen bijzonderheden vinden waarom jij geen netwerk zou hebben dus het probleem is netwerk/simkaart gerelateerd. Mijn advies is om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen. Zo kunnen we uitsluiten wat er aan de hand is en dit oplossen!
Hallo Rox.

Als ik naar jullie storingen kijk, zie ik dit:

Mijn toestel instellen op alléén 3G helpt niet.

En over de tips: herstarten heb ik natuurlijk al gedaan (5 keer oid). De aanpak met MMI codes kende ik nog niet, maar helpt helaas niet.
Overigens wordt steeds duidelijker dat het aan het netwerk ligt. Ik heb namelijk heel af en toe één klein streepje telefonie, en af en toe een minuscule H verbinding.

Ik ben benieuwd wat Ben hieraan gaat doen. Laat je me dat weten?
Reputatie 7
Badge +7
Fijn om te lezen dat is gelukt om de stappen in het topic te doorlopen. Zoals je ziet op de dekkingskaart is de dekking op dit moment verstoord door geplande werkzaamheden, zodra deze werkzaamheden zijn opgelost zul jij weer volop dekking kunnen genieten! Sorry voor het ongemak, helaas is er af en toe onderhoud nodig om er voor te zorgen dat de dekking nog meer optimaal wordt op een bepaalde plek of om verouderde masten te vervangen zodat we in de toekomst het beste netwerk van Nederland kunnen blijven garanderen!

Reageer