geen netwerk met mijn Ben simkaart

• 22 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 1263 keer bekeken

Opeens krijg ik de melding dat er geen verbinding is met het netwerk. Ik kan niet meer bellen en ik zit erg onthand. Heb al een paar keer de accu en simkaart verwijderd en opnieuw opgestart, maar dat helpt dus niet.... Mijn telefoon doet ook raar met teksten... hij schrijft soms opeens een heel ander woord dan wat ik typ.... ik toets een 'b' bijvoorbeeld en hij schrijft 'ik'.... Problemen dus. En nu?

5 reacties

Ik ook al de hele dag niet vanmorgen nog via het WiFi netwerk thuis mijn data gecheckt, kom ik buiten krijg ik een pop up van Ben u kunt niet inloggen op mijn Ben.nl
Dus u kunt vandaag niet uw gegevens checken, nou ja dat hoeft geen probleem te zijn, maar vervolgens kan ik helemaal niks.......eind van de dag weer op wifi dus Ben getweet, weinig respons, vervolgens data gecheckt is het gewoon op????? Hoe kan dat vraag ik me nu af heb de hele dag geen verbinding gehad met niks en niemand niet en toch mijn data op had nog genoeg.......maar dit laatste is al eerder voor gekomen en dan is Ben.nl niet thuis.....ben blij als het contract erop zit......
Vanavond kreeg ik een andere melding log in op BEN netwerk.......lukt niet.....geeft ook nog steeds storing aan maar op de dekkingsgraad staat geen storing voor mijn Regio.....
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat jullie problemen ondervinden met het netwerk. Dat is natuurlijk niet de bedoeling jullie maken immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Hebben jullie al een kijkje genomen in het topic over netwerkproblemen?
Ik heb geen netwerk heb accu en simkaart er een paar keer uitgehaald en er weer in geplaatst. Nu werkt ie nog steeds niet wat kan ik doen?
Reputatie 5
Badge +6
Ik heb geen netwerk heb accu en simkaart er een paar keer uitgehaald en er weer in geplaatst. Nu werkt ie nog steeds niet wat kan ik doen?

Vervelend dat je geen netwerk lijkt te hebben! Heb je dit met internetten, of ook bellen/sms'en?

Reageer