Geen netwerk op de Ben simkaart

• 1 juli 2017
  • 2 reacties
  • 271 keer bekeken

goedemorgen,

de telefoon van mijn dochter kan niet gebeld worden en kan ook niet uitbellen, melding op het scherm is " mobiel netwerk niet beschikbaar"
wat te doen ?

Harold Breman

2 reacties

Goedemiddag, ook hier al een aantal dagen geen bereik meer, mobiel netwerk is niet beschikbaar geeft de telefoon aan. Willen jullie nazien hoe dat komt en verhelpen, we kunnen niet bellen en gebeld worden zo, graag jullie terugkoppeling. Groet Gerton Meijerink
Reputatie 7
Badge +7
Hoi h.b.breman en Gertje 6! Wat balen dat jullie problemen ondervinden met het netwerk op de Ben simkaart. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden.

Ik kan bij jullie beide geen bijzonderheden vinden die voor deze problemen kunnen zorgen. Hebben jullie al geprobeer de telefoon helemaal uit en weer aan te zetten? Als dat niet helpt wil ik graag weten of het zelfde probleem zich voordoet als je de simkaart in ander toestel plaatst.

Reageer