Beantwoord

geen service

• 26 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste ben,

Sinds een paar dagen heb ik heel vaak de melding "geen service"op mijn iphone. Heel soms heb ik wel even 4 G netwerk. Ik kan dus niet bellen/ internetten etc..
Ik heb de telefoon al een keer aan en uit gezet en mijn simkaart eruit gehaald en opnieuw erin gezet. ik heb het probleem zowel in de regio Tilburg als in de regio Maastricht.
Enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen ?

groeten, Edwin
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 11:12

Hi e.achterberg, dat klinkt niet goed! Ik heb alles nagekeken maar kan hier de oorzaak niet vinden. Het kan zijn dat jouw simkaart het nier meer goed doet, om dit uit te testen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te proberen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi e.achterberg, dat klinkt niet goed! Ik heb alles nagekeken maar kan hier de oorzaak niet vinden. Het kan zijn dat jouw simkaart het nier meer goed doet, om dit uit te testen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te proberen.
Bedankt voor de reactie. Dat heb ik geprobeerd, in een ander toestel doet mijn simkaart het wel. Een werkende simkaart van iemand anders doet het in mijn toestel niet. Het lijkt dus aan mijn telefoon te liggen.
Reputatie 5
Badge +12
Daar lijk het inderdaad wel op. Zou je eens naar de stappen in dit topic willen kijken?

Reageer