Beantwoord

Geen Service nieuwe simkaart

  • 14 juni 2019
  • 1 reactie
  • 238 keer bekeken

Goedenavond

Vanmiddag heb ik mijn vervangende simkaart geactiveerd.
Het is nu 3 uur na de activatie en ik heb nog geen service.

Ik heb de simkaart ook al in een andere mobiel gestopt, hier werkte de simkaart ook niet in.
Telefoon en netwerkinstellingen meerdere malen gereset zonder resultaat.

Kan er worden uitgezocht of de kaart goed is geactiveerd of dat ik een defecte simkaart toegestuurd heb gekregen.

Alvast bedankt,

G. Nijland
icon

Beste antwoord door Merve 17 juni 2019, 09:34

Hoi,

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen via de chat. Kun je nu wel gebruik maken van de simkaart?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi,

Ik zie dat je al contact hebt opgenomen via de chat. Kun je nu wel gebruik maken van de simkaart?

Reageer