Beantwoord

Geluid valt weg onder bellen

  • 28 July 2019
  • 6 reacties
  • 341 keer bekeken

Hallo.

Ik heb sinds vandaag een probleem met bellen.

Het geluid valt steeds weg waardoor ik mijn gesprekspartner niet hoor en hij/zij mij ook niet.

Is er momenteel een storing of ligt dit aan mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Hannah 29 July 2019, 16:14

Bekijk origineel

6 reacties

@Romy
Ohh super dankjewel!
Ben ik weer opgelucht 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je bekeken, maar de storing is nog steeds gaande. Gelukkig hebben we kunnen achterhalen wat het probleem was en is er niets aan de hand met jouw toestel of simkaart. Ik wens je nog een fijne dag!
@Romy

Op de dekkingskaart was gisteren wel wat van een verstoring terug te vinden.

Heb mijn telefoon meermaals afgesloten en herstart. Hopelijk vanavond beter bereik, heb nog een recent bericht hier gevonden vanmorgen van iemand met precies hetzelfde proboeem dus met wat geluk lag het aan de storing in de lucht en niet aan mijn telefoon. Die heb ik namelijk nog geen 2 jaar en ben er erg zuinig op.
Reputatie 5
Badge +9
Er is momenteel geen storing op het netwerk. Je kunt wel bekijken via onze dekkingskaart of er in jouw gebied werkzaamheden zijn. Heb je jouw toestel al eens herstart?
@Romy

Ja ik bel alleen maar met nummers uit Nederland. Kan het zijn dat er ergens een storing op de lijn zit?

Het stoort niet de hele tijd, maar meermaals valt het geluid weg in de gesprekken. Dan weer terug en dan weer weg etc.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @Hannah. Wat onhandig! Probeer je naar Nederlandse nummers te bellen?

Reageer