Beantwoord

Geluidskwaliteit

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 185 keer bekeken

He Ben,

misschien een beetje rare vraag/opmerking, maar ik ben sinds vorige week overgestapt van t-mobile naar ben en ik merk dat er een enorm verschil is in geluidskwaliteit tijdens het (normaal) bellen.

Wanneer ik nu bel (met Ben) klinkt alles heel digitaal en wordt er veel achtergrond geluid gedempt. Dit resulteert in voor mij vervelende gesprekken. Ik doe veel met geluid en muziek voor mijn werk en op deze manier kan ik geen gesprekken voeren. Het is te vergelijken met de geluidskwaliteit van het ‘bellen’ via Whatsapp. Het geluid klinkt ‘crispy’ en tegelijkertijd hoor je bits en bytes om je oren vliegen, als een slechte mp3 van limewire.

Is hier iets in aan te passen? Bijvoorbeeld mijn instellingen (iphone gebruiker)?

Ik hoor graag van jullie.

met vriendelijke groet,

Ben

p.s. Ik zou het enorm waarderen wanneer deze vraag beantwoord wordt via mail/telefoon/sms ipv hier op het forum.
icon

Beste antwoord door Romy 22 februari 2019, 09:45

Hi Bram. Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik kan me goed voorstellen dat je goed geluid verwacht wanneer je belt met jouw Ben abonnement. Wij maken gebruik van het T-mobile netwerk, dus in principe zou je dezelfde kwaliteit moeten krijgen als bij T-Mobile. Het kan echter aan jouw toestel liggen. Heb je deze al eens opnieuw opgestart? Mocht je dat al gedaan hebben, wil ik je adviseren jouw simkaart eens in een ander toestel uit te proberen. Zo kun je uitsluiten of het aan de simkaart, of het toestel ligt.

Verder is de community bedoeld om content op te zetten zodat klanten die eventueel met dezelfde vraag rond lopen makkelijk en snel het antwoord op hun vraag kunnen vinden. Hiervoor heb ik je vraag hier beantwoord, maar ik zal je dit ook toesturen via de e-mail. Mocht je in het vervolg liever contact onderhouden via een privé kanaal wil ik je adviseren een contactformulier in te vullen via jouw Ik-Ben omgeving. Daarnaast zijn we ook te bereiken via de sociale media kanalen en hebben we een chat functie op de website! Ik wens je alvast een mooi weekend toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Bram. Goed dat je hier informatie over vraagt. Ik kan me goed voorstellen dat je goed geluid verwacht wanneer je belt met jouw Ben abonnement. Wij maken gebruik van het T-mobile netwerk, dus in principe zou je dezelfde kwaliteit moeten krijgen als bij T-Mobile. Het kan echter aan jouw toestel liggen. Heb je deze al eens opnieuw opgestart? Mocht je dat al gedaan hebben, wil ik je adviseren jouw simkaart eens in een ander toestel uit te proberen. Zo kun je uitsluiten of het aan de simkaart, of het toestel ligt.

Verder is de community bedoeld om content op te zetten zodat klanten die eventueel met dezelfde vraag rond lopen makkelijk en snel het antwoord op hun vraag kunnen vinden. Hiervoor heb ik je vraag hier beantwoord, maar ik zal je dit ook toesturen via de e-mail. Mocht je in het vervolg liever contact onderhouden via een privé kanaal wil ik je adviseren een contactformulier in te vullen via jouw Ik-Ben omgeving. Daarnaast zijn we ook te bereiken via de sociale media kanalen en hebben we een chat functie op de website! Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Reageer