"Gesprek Mislukt" en afgebroken gesprekken

• 16 juli 2017
  • 3 reacties
  • 3306 keer bekeken

Dag Ben,

sinds een aantal weken heb ik steeds vaker last van gesprekken die halverwege afgebroken worden. Daarnaast krijg ik vaak de melding "gesprek mislukt" wanneer ik zelf iemand probeer te bellen. Ik bel met een Iphone 5s. Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen?

Bij voorbaat dank!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hé bah Rob! Dat schiet niet op natuurlijk. Je toestel is uiteindelijk om te bellen en gebeld te worden! Heb je al naar het topic over problemen met bereikbaarheid gekeken?
Dag Rox,

de link die je deelt gaat over bereikbaarheid in het buitenland, dat zal niet je bedoeling zijn geweest. Inmiddels heb ik echter wel naar jullie pagina gekeken over bereikbaarheid, en op basis daarvan mijn telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen. Het problee blijft echter bestaan. Is dit iets wat jullie vaker horen of is dit een uniek probleem? Wat kan ik verder nog doen?

groet,

Rob
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Rob, oeps een foutje van mijn collega! Fijn dat je zelf al het toestel terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen. Het kan een oorzaak zijn van je toestel of simkaart. Zou jij je simkaart in een ander toestel willen uitproberen en een andere simkaart in jouw toestel om te zien of dezelfde problemen nog aanwezig zijn?

Reageer