Beantwoord

Ik heb geen service met mijn Ben simkaart

• 21 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo sinds 20oktober heb ik geen service meer op mijn iphone5. Ik kan wel internetten maar niet bellen of gebeld worden. Ik heb alle tips al geprobeerd wat nu
icon

Beste antwoord door Rox 23 oktober 2017, 08:54

Goedemorgen mariannetertelgte! Wat onwijs balen dat jouw Ben simkaart zich niet verbind met het Ben netwerk! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil jou vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen met je toestel en simkaart.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen mariannetertelgte! Wat onwijs balen dat jouw Ben simkaart zich niet verbind met het Ben netwerk! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil jou vragen om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen met je toestel en simkaart.
Hallo Rox,

Ik heb al de stappen doorlopen. Alle drie de mobiele telefoons hebben dit probleem.
Groetjes Marianne
Reputatie 7
Badge +7
In dat geval kun je de laatste stap opvolgen en een melding maken op de dekkingskaart Marianne.

Reageer