ik kan niet bellen

• 16 juni 2017
  • 2 reacties
  • 822 keer bekeken

Sinds ruim een week kan ik niet meer bellen of gebeld worden terwijl alle andere functies van mijn telefoon in orde zijn. De telefoon gaat wel over, maar als ik wil opnemen (groene knopje) wordt de lijn meteen verbroken. Help mij z.s.m. alstublieft!!! Mijn toestel is een Huawei P8 lite, hoort bij mijn abonnement.
P.s. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met klantenservice, maar daar staat permanent aangegeven: "de wachttijd is momenteel meer dan 20 minuten; probeer het op een ander tijdstid" met andere woorden: Ik BEN er nooit!!!

2 reacties

Jaaa ik heb precies hetzelfde, sinds een weekje ongeveer ook de huawai p8 lite. Maar als ik iemand bel gaat hij bij mij niet over maar de ontvanger krijgt wel een melding dat er gebeld wordt. Als diegene opneemt hoor je niks en bij mij staat er dan verbinding verbroken.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen allebei! Dat is een heeeeel onhandig probleem! Een telefoon is er in eerste instantie nog altijd om te bellen en gebeld te worden! Om in een keer uit te kunnen sluiten waar het probleem precies vandaan komt (simkaart of toestel) wil ik jullie beide vragen om de zogenaamde kruistest uit te voeren. Dit betekend dat je je simkaart in een andere telefoon stopt om te kijken of je dan hetzelfde probleem ervaart.

Jullie kunnen mij via topic gewoon laten weten wat de uitkomst is, dan kan ik verder aan de slag gaan voor jullie!

Reageer