Ik kan niet vanaf een vaste lijn naar mijn mobiel gebeld worden

• 9 oktober 2017
  • 14 reacties
  • 185 keer bekeken

ik kan niet vanaf een vaste lijn naar mijn mobiel gebeld worden. dan krijg je een bezettoon

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp, namelijk internet en bereik in plaats van storingen. Ook heb ik de gebruikersnaam die jij gebruikt op het forum aangepast. Ik wil je het advies geven om geen 06- nummers of persoonlijke informatie openbaar op een kanaal zoals het forum te delen. Jouw nummer stond namelijk openbaar waar iedereen het kon zien.

Terug naar jouw vraag.. Je geeft aan dat het niet mogelijk is om vanaf lijn gebeld te worden op jouw mobiel omdat je dan een bezettoon krijgt. Is dit met meerdere vaste lijnen het geval?
Ja op meerdere toestellen
Ja meerderd vaste lijnen
Ooh hoe verwijder ik mijn mobiele nummer
Reputatie 6
Badge +8
Dat is erg gek! Wat bedoel je precies met het verwijderen van je mobiele nummer?
U zei dat mijn nummer zichbaar was
Reputatie 6
Badge +8
Ah, dat klopt inderdaad. Als gebruikersnaam had jij je mobiele nummer gebruikt. Vandaar dat jouw gebruikersnaam nu aangepast is. Jouw mobiele nummer is nu niet zichtbaar meer op het forum.
Oke is duidelijk
Dank u wel
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan. Wat betreft de problemen met inkomende gesprekken.. Staat de mobiele telefoon wel ingeschakeld? Zo ja, herstart dan eens het toestel. Ik ben benieuwd of je dan nog de gesprekstoon krijgt als je belt naar het mobiele nummer.
Heb ik gedaan
Ook sim kaart in een ander toestel gedaan
Geeft hetzelfde probleem
Ook ge update

Ik heb al een melding via de mail naar Ben gestuurd.een klacht
Vervelend dit probleem
Instanties zoals school.dokter kunnen mij niet bereiken
Die instanties bellen via een vaste lijn
Als ik wordt gebeld vanuit een vaste lijn krijgen ze een gesprektoon als ze naar mij bellen
Ik kan wel vanuit mijn mobiel naar vaste nummers bellen
Reputatie 7
Badge +7
Wat een ontzettend vreemd maar boven al vervelend probleem Kogeldans! Je geeft in een eerder bericht aan 'Ik heb al een melding via de mail naar Ben gestuurd.een klacht'. Bedoel je hiermee dat je een melding hebt gemaakt van het probleem via de Ben dekkingskaart?

Reageer