Beantwoord

Inkomende gesprekken komen niet door

• 2 december 2017
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren ben. Maar nu kan ik zelf wel bellen maar ze kunnen mij niet bellen.
De app van ben ziet er net zo uit als die van mijn man en die heeft geen problemen gehad.
Toestel is een samsung A3 16.

Hier zijn al meerdere topics over gemaakt. Maar er staat nergens een goed antwoord tussen.

Wie kan hiermee helpen??
icon

Beste antwoord door marjan83 5 december 2017, 10:18

Hallo Angelique,

Bedankt voor je reactie.
Ondertussen ben ik inderdaad na het opnieuw opstarten van mijn telefoon bereikbaar.

Groeten Marjan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marjan, allereerst van harte welkom op het forum. Erg balen dat je op de eerste dag van je nieuwe abonnement bij ons problemen ervaart met de Ben simkaart! In het systeem zie ik dat je op 1 december klant bent geworden doormiddel van nummebehoud.

Tijdens het overzetten van je mobiele nummer is het mogelijk dat je tijdelijk, zowel op je oude als op je nieuwe simkaart, even niet bereikbaar was. Heb je inmiddels al geprobeerd om je telefoon te herstarten? Door je toestel te herstarten maakt de simkaart opnieuw verbinding met het mobiele netwerk. Laat je het mij weten?
Hallo Angelique,

Bedankt voor je reactie.
Ondertussen ben ik inderdaad na het opnieuw opstarten van mijn telefoon bereikbaar.

Groeten Marjan.
Reputatie 6
Badge +8
Erg fijn om te lezen, Marjan! Loop je toch nog ergens tegenaan, trek dan gerust aan de bel. Voor nu wens ik je een hele prettige dag toe.

Reageer